رس
مدیر عامل مس در دیدار با مدال آوران تیم شرکت مس ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است/ بودجه ورزش کارگری و قهرمانی نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است
دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
1401/06/01
معدن طلا در استرالیا به آزمایشگاه تبدیل شد
دانشمندان در استرالیا یک معدن طلا را در عمق یک کیلومتری زمین به یک آزمایشگاه فیزیک برای مطالعه ماده تاریک تبدیل کردهاند که با ۱۰۰ تن فولاد محافظت شده است.
1401/05/30
با حکم مدیرعامل شرکت مس سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستمهای اطلاعاتی منصوب شد
با حکم دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر امید طیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستمهای اطلاعاتی شرکت مس منصوب شد.
1401/05/29
طرح بزرگ فولاد شهرکرد یک گام تا آغاز
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح فولاد شهرکرد، یکی از بزرگترین طرحهای فولادی استان است و مرحله نخست این طرح تا یک ماه آینده به بهرهبرداری خواهد رسید.
1401/05/25
افزایش ظرفیت تولید یکی از رویکردهای مهم دولت
معاون وزیر صمت گفت: یکی از اقدامات مهم وزارت صنعت و معدن بحث شفاف سازی و حذف امضای طلایی است.
1401/05/23
قدردانی دکتر رستمی از قهرمانان ورزش مس در رقابتهای جهانی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکتهای کارگری جهان» را تبریک گفت.
1401/05/23
دیدار چهره به چهره وزیر با مردم و قول هایی در مورد کسب و کار
وزیرصنعت، معدن و تجارت از رتبه بندی کسب و کارها در وزارت صنعت و معدن و تجارت خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت معلولین و زنان سرپرست خانواده را به عنوان یک امتیاز برای کسب و کارها در نظر میگیریم.
1401/05/22
نارضایتی رودباری ها از معادن
دنیای معدن: گودرزوند چگینی لزوم ورود دستگاهای نظارتی به عملکرد معدن داران را خواستار شد و گفت: مردم رودبار از معادنی که در آنجا وجود دارد واقعا ناراضی هستند زیرا این معادن طبیعت شهرستان را به هم ریخته اند.
1401/05/22
پیام قدردانی رئیس مجمع «جهادگران استان کرمان» از مدیریت جهادی شرکت مس
بهدنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمترسانی جهادی به مناطق سیلزده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
1401/05/22
مدیرعامل شرکت مس در دیدار با مجمع نمایندگان استان کرمان: برنامهریزی برای تولید 600 هزار تن کاتد در استان کرمان/ هدفگذاری 200 هزار متری حفاری اکتشافی در سال 1401
بنا داریم تولید کاتد در استان کرمان را به 600 هزارتن برسانیم. پارسال میزان تولید 285 هزار تن کاتد بود که حدود 240 هزار تن از کنسانتره مس و مابقی آن از قراضه مس تولید شده بود. همچنین قصد داریم میزان تولید در مجتمع سونگون را به 400 هزار تن برسانیم.
1401/04/21
