افزایش ظرفیت تولید یکی از رویکردهای مهم دولت

معاون وزیر صمت گفت: یکی از اقدامات مهم وزارت صنعت و معدن بحث شفاف سازی و حذف امضای طلایی است.

افزایش ظرفیت تولید یکی از رویکردهای مهم دولت
1401/05/23 | 11:11:30

علی رسولیان همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه استان کرمان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد صنایع کوچک اظهار داشت: آن چیزی که می تواند اشتغال پایدار در کشور ایجاد کند تولید است . در طول مدت زمانی که کشور ما زیر فشارهای اقتصادی است تولید توانست نیاز کشور را تامین کند.

 

وی‌ با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید یکی از رویکردهای مهم دولت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند، افزود : امروز اگر وارد شهرکهای صنعتی شوید واحدهایی را مشاهده میکنید که توسط جوانان ما بسیاری از کالاهای غیرقابل باور را تولید می‌کنند و علیرغم محدودیت های ایجاد شده تولید ما افزایش پیدا کرده است.

 

رسولیان در ادامه اظهار داشت: ما در مسیر حمایت از تولید حرکت میکنیم و در طول یک سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ واحد تولیدی کوچک و متوسط فعال به واحدهای تولیدی کشور اضافه شده است ، تامین زیرساخت ها و ایجاد پایگاههای کوچک برای جوانان که علم لازم را دارند و با کمبود سرمایه مواجه هستند یکی از وظایف ما است که در شهرکها این کارگاه های صنعتی را ایجاد کردیم که در هرکارگاه بطور متوسط ۹نفر اشتغال ایجاد شده است .

 

رسولیان علام‌کرد : از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۱۳۰۰ واحد تولیدی تعطیل را با کمک مردم و مسولین استانی وائمه جمعه بازگشایی کردیم.

 

وی در ادامه افزود : ما در وزارت صنعت و معدن و به عنوان متولی صنایع کوچک عزم جدی داریم که از بنگاهای کوچک و متوسط در کشور حمایت کنیم .

 

وی در پایان یکی از اقدامات مهم وزارت صنعت و معدن را بحث شفاف سازی و حذف امضای طلایی اعلام کرد و افزود: الکترونیکی شدن فرآیندهای کسب و کار باعث شده است که مردم بتوانند در این فضای شفاف فعالیت های اقتصادی خود را به راحتی انجام دهند .

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی دولت



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید