راهنمای ثبت نام

 

راهنمای ثبت نام و ثبت شرکت در وبسایت ایمیکو

 


  

در این راهنما به ثبت نام و ثبت شرکت در وبسایت ایمیکو می‌پردازیم. توجه داشته باشید که برای ثبت شرکت در ایمیکو حتما باید ابتدا مراحل ثبت نام را انجام داده و پس از ثبت اطلاعات نماینده شرکت، برای ثبت اطلاعات شرکت اقدام نمایید. 

 

1-برای شروع ثبت نام بر روی یکی از لینک‌های ثبت شرکت یا ثبت نام کلیک نمایید. (شکل زیر)


 

2-در قسمت پایین فرم ورود، بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

 


 

3-در صفحه باز شده، فرم ثبت نام را با اطلاعات نماینده شرکت تکمیل فرموده و پس از مطالعه کامل قوانین و مقررات سایت، و در صورت موافقت با آن تیک پذیرش قوانین و مقررات را بزنید. سپس بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

 


4- کد تایید برای شما پیامک می‌شود. این کد را در جعبه باز شده وارد نمایید.

 

 


5- پس از تایید کاربری به سمت داشبورد خود هدایت می‌شوید. در این قسمت امکان ثبت شرکت برای شما فراهم می‌شود. توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت‌ها به صورت پیش‌فرض در سایت ایمیکو ثبت شده اند. بنابراین پس از وارد کردن نام شرکت خود در قسمت ثبت شرکت،در صورتی که شرکت در سایت ایمیکو از پیش ثبت شده است، به منظور انتقال شرکت به سامانه کاربری شما، با پشتیبانی وبسایت تماس حاصل فرمایید. در غیر این صورت بر روی گزینه ثبت شرکت کلیک نمایید. شایان ذکر است ثبت شرکت در ایمیکو رایگان می‌باشد، ولی برای نمایش اطلاعات تکمیلی شرکت شما در ایمیکو، می‌بایست یکی از طرح‌های زیرصفحه شرکت‌ها را خریداری نمایید. این طرح‌ها در سامانه کاربری شما قابل مشاهده هستند.

 

 


6- در این مرحله فرم زیر به منظور ثبت اطلاعات شرکت شما نمایش داده می‌شود. این فرم از دو قسمت اطلاعات پایه و اطلاعات تکمیلی تشکیل شده که در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. در ابتدا فرم اطلاعات پایه فعال بوده و شما پس از تکمیل این فرم و کلیک بر روی دکمه تکمیل اطلاعات به فرم اطلاعات تکمیلی هدایت خواهید شد. برای ثبت شرکت لازم است تمامی قسمت‌های ضروری علامت گذاری شده با حتما تکمیل شوند.

نکته: منظور از نام اختصاری در فرم ثبت نام این است که اگر شرکت شما با نام مخفف و یا ساده سازی شده‌ای شناخته شده است، آن را در این خانه وارد نمایید. به عنوان مثال شرکت توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با نام اختصاری ایمیدرو شناخته شده است، یا شرکت ملی صنایع مس ایران با عناوین اختصاری ملی مس و NICICO نیز شناخته می‌شود.

برای ثبت آدرس ابتدا خانه‌های ستاره دار را پر کرده و سپس برای ثبت موقعیت شرکت در نقشه از نوار جستجوی بالای نقشه استفاده نمایید؛ به این صورت که با وارد نمودن محل تقریبی شرکت، از لیست نتایج جستجو محل شرکت خود را انتخاب نموده، سپس توسط کشیدن علامت آبی رنگ روی نقشه، آدرس دقیق خود را علامت‌گذاری نمایید.

 


7-پس از تکمیل فرم اطلاعات پایه و کلیک بر روی دکمه تکمیل اطلاعات، به فرم زیر منتقل می‌شوید. در این فرم نیز مانند قبل باید تمامی فیلدهای ضروری تکمیل شود. سپس لوگو و بنر بالای صفحه شرکت را بارگذاری نمایید و بر روی دکمه به روز رسانی اطلاعات کلیک نمایید. 

در نظر داشته باشید که در مرحله انتخاب دسته‌بندی، حتما می‌بایست به صورت مرحله به مرحله از دسته‌بندی‌های جامع‌تر به سمت دسته‌بندی‌های جزیی‌تر پیش بروید.

پس از اینکه شما شرکتی را به عنوان شرکت مرتبط انتخاب کنید، درخواستی به سامانه کاربری شرکت مذکور ارسال می‌شود که پس از تایید درخواست شما توسط شرکت، لوگوی آن در زیرصفحه شما در ایمیکو نمایش داده خواهد شد.

 


8-پس از ثبت اطلاعات شما در وبسایت ایمیکو، زیرصفحه شما در وبسایت به صورت غیرفعال در خواهد آمد. به منظور فعال‌سازی شرکت و نمایش اطلاعات در ایمیکو می‌بایست در قسمت ویرایش اطلاعات شرکت بر روی دکمه پرینت اطلاعات کلیک نموده و فرم مورد نظر را پرینت نمایید. فرم پرینت شده با مهر و امضای نماینده شرکت را به شماره ‎021-44952660 فکس نمایید. پس از این مرحله کارشناسان در ایمیکو اقدام به فعال‌سازی زیرصفحه شما خواهند کرد. 

 



در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام، با ما تماس بگیرید.

 


شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید