افزایش سرمایه شرکت گل گهر به 10 هزار میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر: افزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، به اتفاق آرا به تصویب مجمع رسید و اعضای مجمع به افزایش سرمایه گل‌گهر از ۴۸۰۰ میلیارد به ۱۰ هزار میلیارد تومان موافقت کردند.

افزایش سرمایه شرکت گل گهر به 10 هزار میلیارد تومان
1399/05/15 | 11:10:41

"جمشید ملارحمان" در دیدار با مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره بانک سپه کشور با اشاره به اینکه سال گذشته در منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر قدم های بسیار بزرگی در حوزه تولید برای کشور و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برداشته شد، گفت: خوشبختانه سال گذشته شعار «رونق تولید» در این منطقه به خوبی تحقق پیدا کرد و به همت پرسنل زحمتکش شاغل در منطقه، رکوردهای تولیدی بسیار خوبی به ثبت رسید که بسیاری از طرح‌های بزرگ این منطقه نیز با حضور ریاست محترم جمهوری و مقامات دولتی به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین در سال ۹۸ به همت سربازان و جهادگران عرصه معدن و صنعت با وجود بحران ناشی از بیماری کرونا در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر شاهد رشد ۳ درصدی تولید و ۴۳ درصدی فروش محصولات در مقایسه با سال ۹۷ بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی گل‌گهر با اشاره به اینکه در سال ۹۸ حدود ۱۲,۲ میلیون تن گندله و حدود ۱۶ میلیون تن کنسانتره تولید شد افزود: در مجموع تولید گندله و کنسانتره در سال ۹۷ حدود ۲۷,۳ میلیون تن و در سال بعد حدود ۲۸,۲ میلیون تن بوده که در مجموع رشد ۳ درصدی داشته است ضمن آنکه در سال ۹۸ در مجموع حدود ۱۳۴ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در ماه گذشته و ارائه گزارش حسابرسی توسط نماینده حسابرس مستقل گفت: بنا به گفته حسابرس در گزارش حسابرسی از سال ۸۶ تاکنون اولین بار بوده که حسابرسی مقبول بوده و مغایرتی ندارد.

ملارحمان در ادامه به افزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر پرداخت و گفت: افزایش سرمایه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، مدتی پیش به اتفاق آرا به تصویب مجمع رسید و اعضای مجمع، به افزایش سرمایه گل‌گهر از ۴۸۰۰ میلیارد به ۱۰ هزار میلیارد تومان موافقت کردند.

در این جلسه، مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره بانک سپه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف از جمله، شفافیت در عملیات مالی بالاخص بواسطه مقبولیت گزارش حسابرس بعد از چندین سال از سوی گل‌گهر، اقدامات انجام شده در زمینه جهش تولید و ثبت رکورد در تولید و فروش سال گذشته و سیستماتیک کردن نحوه فروش و بازاریابی در این شرکت را مثبت و قابل رضایت ارزیابی کردند.

محمدکاظم چقازردی، همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص اجرای طرح‌های توسعه و تدوین استراتژی‌های بلندمدت برای شرکت گل‌گهر از مدیرعامل و مجموعه مدیریتی شرکت قدردانی و اعلام حمایت همه جانبه خود را در بخش‌های مختلف جهت رسیدن و دستیابی به اهداف تهیه شده از سوی گل‌گهر ابراز کرد.
منبع: ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید