افتتاح کارخانه کنسانتره کرومیت در شهرستان منوجان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از افتتاح کارخانه کنسانتره کرومیت با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان منوجان خبر داد.

افتتاح کارخانه کنسانتره کرومیت در شهرستان منوجان
1399/11/19 | 11:34:24

مسلم مروجی روز یکشنبه در این آئین که با حضور سیدمصطفی آیت‌اله ‌موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: عملیات احداث کارخانه تولید کنسانتره کرومیت با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی یک سال پیش آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: این کارخانه با پیگیری های این سازمان، همت سرمایه گذار و حمایت مسولان توانسته طی یک سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد که این نشان از توجه ویژه و تسریع در فعال‌سازی صنایع و پیشرفت اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه است.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اظهار داشت: این واحد صنایع معدنی ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن کنسانتره با عیار ۹ درصد و ۲۵ هزار تن کنسانتره با عیار ۳۲ درصد را دارد.

 

وی از اشتغالزایی این کارخانه برای ۸۰ نفر به صورت مستقیم خبر داد.

 

مروجی فرد اظهار داشت: هم زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پنج واحد با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد ریال آماده افتتاح است.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: با افتتاح این واحدها برای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به منوجان یک طرح از جمعیت هلال احمر را هم افتتاح خواهد کرد. مقصدی بعدی وی شهرستان رودبار جنوب و افتتاح طرح‌های آبیاری تحت فشار و کلنگ‌زنی چند طرح دیگر است.

 

شهرستان منوجان در فاصله ۴۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان قرار دارد.
منبع: ایرنا

 



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید