رفع مشکلات معادن کرمان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: مشکلات مربوط به ۱۳واحد معدنی این استان عصر امروز(پنجشنبه) در پنجمین نشست شورای معادن با حضور استاندار و سایر اعضا بررسی و در راستای رفع مشکلات آنان تصمیم‌گیری شد.

رفع مشکلات معادن کرمان
1399/06/14 | 14:11:24

مهدی حسینی در نشست شورای معادن استان کرمان افزود: تمدید پروانه و مسائل مربوط به بخشش جرایم و تقسیط حقوق دولتی و اتقا و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری ۱۳واحد مشکل‌دار معدنی مورد بحث و بررسی اعضای این شورا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مشکلات این واحدها با تصمیم اعضا رفع می‌شود و همچنین تصمیم‌گیری در برخی موارد نیز به نشست هفته آینده شورای معادن استان کرمان موکول شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: همچنین برخی مشکلات و چالش‌های پروژه‌های عمرانی این استان نیز که نیاز به برداشت شن و ماسه و مواد معدنی داشتند در این نشست مطرح شد و شورا باصدور مجوز برداشت این طرح‌ها موافقت کرد.

وی عنوان کرد: همچنین شورای معادن استان کرمان مجوز لازم را به انجمن کامیون‌داران استان برای نقل و انتقال و تامین شن و ماسه شهر کرمان موافقت کرد. 

نشست شورای معادن استان کرمان با حضور استاندار، معاون امور عمرانی استانداری، رییس سازمان صمت، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان و سایر اعضا در محل سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید