شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد وارد بورس می شود

شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد وارد بورس می شود دنیای معدن - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از ورود شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد به بورس در آینده نزدیک خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد وارد بورس می شود
1399/02/14 | 10:43:55

به گزارش دنیای معدن، جلسه شورای سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد با حضور اعضای شورای سرمایه گذاری، مدیرعامل و تعدادی از صاحب نظران بازار سرمایه برگزار شد.

رضا مسرور (مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد) در این جلسه با بیان اینکه افزایش بازده دارایی های صندوق فولاد یکی از مهم ترین برنامه های صندوق است تصریح کرد: شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد در ماه ای آینده وارد بازار سرمایه خواهد شد و در واقع این شرکت قرار است شرکت های تابعه را وارد بورس نماید.

مسرور گفت: با توجه به بررسی های جامعی که در شورای سرمایه گذاری صندوق فولاد انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که ورود هوشمندانه به بازار سرمایه، مناسب ترین رویکرد در راستای افزایش بازده دارایی های صندوق است.

گفتنی است دراین جلسه، تحلیلی در خصوص وضعیت کنونی بورس و چشم انداز آتی آن ارائه شد.

در ادامه، اعضای شورای سرمایه گذاری درباره انتخاب یک پرتفوی پربازده بحث و تبادل نظر نموده و به جمع بندی رسیدند.

بر این اساس، مقرر شد شرکت فولاد تجارت دالاهو به عنوان شرکت سرمایه گذاری صندوق نسبت به بورسی شدن شرکت های تابعه و سرمایه گذاری در بازه زمانی تعیین شده اقدام نماید.

لازم به توضیح است، معاون مالی و منابع انسانی و سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق فولاد نیز در این جلسه حضور داشتند.

منبع: دنیای معدن



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید