کووید-19 با تجارت ماشین آلات آلمانی چه کرد؟

صادرات ماشین آلات آلمانی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 23 درصد افت را به ثبت رسانده است.

کووید-19 با تجارت ماشین آلات آلمانی چه کرد؟
1399/05/31 | 15:48:03

به گزارش ایمیکو، کشور آلمان سالیان متمادی است که در تامین ماشین آلات و تجهیزات مدرن صنعتی و معدنی پیشتاز است. اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد صادرات ماشین آلات و قطعات از آلمان به سایر کشورها افت چشمگیر نزدیک به 23 درصد را تجربه کرده است. به اعتقاد اهالی صنعت در آلمان، شیوع ویروس کرونا مهمترین عامل افت چشمگیر صادرات ماشین آلات صنعتی و معدنی بوده است.

شینهوا، انجمن صنعت مهندسی مکانیک آلمان VDMA روز سه شنبه اعلام کرد که صادرات ماشین آلات این کشور در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 22.9 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به 35.2 میلیارد یورو (41.98 میلیارد دلار) رسید.

به گفته این انجمن، ماه های آوریل و مه به علت اقدامات دولت آلمان برای کنترل بیماری همه گیر کرونا از لحاظ صادرات ماه های بسیار ضعیفی بودند.

انجمن صنعت مهندسی مکانیک آلمان اعلام کرد که صادرات ماشین آلات این کشور در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۲۲.۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت و به ۳۵.۲ میلیارد یورو (۴۱.۹۸ میلیارد دلار) رسید.

 



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید