اشتغال پایدار با حمایت از تولید و سرمایه گذاری در بخش معدن

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پروژه شناسایی و پی جویی ظرفیت‌های معدنی حوزه دلگان در مساحتی افزون‌بر ۱۵ درصد وسعت این شهرستان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجراست.

اشتغال پایدار با حمایت از تولید و سرمایه گذاری در بخش معدن
1399/05/29 | 11:15:20

داود شهرکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های صنعتی و معدنی دلگان اظهارداشت:با توجه به ظرفیت‌های بالای معدنی در شهرستان دلگان می‌بایست نشست‌های تخصصی با سرمایه گذاران به جهت شناساندن این ظرفیت‌ها برگزار شود. 

وی افزود : با توجه به مستقل بودن دلگان و بمپور ایجاد اتحادیه صنفی در این شهرستان‌ها با برگزاری انتخابات مورد تاکید قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش معادن اشتغال پایدار، امنیت، رونق اقتصادی ایجاد و تجارت نیز رشد خواهد کرد.

وی در رابطه با اهداف بازدید از شرکت صنایع بافت بلوچ ایرانشهر افزود: این بازدید با هدف بررسی روند تولید و سرمایه گذاری اخیر در زمینه تولید نخ و تاکید بر تکمیل زنجیره تولید و سرمایه‌گذاری در زمینه تولید پارچه انجام شده است. 

شهرکی اظهارداشت: در راستای رونق تولید طی سال گذشته در ایرانشهر واحد تولیدی نخل طلایی این شهرستان با ظرفیت تولید ۱۰ هزار تن شیره خرما و ایجاد اشتغال ۴۰ نفر با حمایت بانک سپه احیا و به چرخه تولید بازگشت. 

وی بیان کرد: در شهرستان بمپور نیز با توجه به ظرفیت بالای سیستان و بلوچستان در زمینه تولید خرما در راستای تکمیل بخشی از زنجیره تولید برای اجرای طرح تولید سرکه خرما نیاز به تامین مالی افزون‌بر ۲۰ میلیاردریال نیاز است که به دنبال تامین اعتبار هستیم.

منبع: ایرنا

 

 

 


کلمات کلیدی :


معدنی صنعت معدن تجارت

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید