میهمان خانه ملت راهی وزارت می شود؟؟؟؟

بهارستان امروز میزبان وزیر پیشنهادی صمت است

میهمان خانه ملت راهی وزارت می شود؟؟؟؟
1399/05/22 | 09:49:34

بهارستان امروز میزبان وزیر پیشنهادی صمت است. وزارت خانه ای مهم که حدود 40 درصد تولید ناخالص ملی بر دوش این وزارت خانه است. مدرس خیابانی زمانی به عنوان سرپرست وزارت صمت را تحویل گرفت که این وزارتخانه دارای مشکلات فراوانی بود و با انگیزه فراوان تا حدودی به این مشکلات رسیدگی کرد.

با مدرس خیابانی بیشتر آشنا شویم

حسین مدرس خیابانی 52 ساله است و در رشته مهندسی مهندسی مواد و متالورژی از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شده است کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی صنایع گرفته است و دارای دکترای مدیریت استراتژیک است. او 17 سال در وزارت بازرگانی در مسئولیت های مختلفی از جمله قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی بوده است همچنین به مدت 10 سال در صنعت و در واحد های تولیدی و صنعتی در پست هایی چون مدیر عاملی فولاد خراسان،عضو هیات مدیره سیمان زنجان و فیروزکوه مشغول به فعالیت بوده است.

بررسی صلاحیت مدرس خیابانی در مجلس

 به گزارش ایرنا جلسه علنی امروز-چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست  محمد باقر قالیباف و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز به کار کرد، در جلسه علنی امروز مجلس نمایندگان قرار است صلاحیت حسین مدرس خیابانی را بررسی کنند.

در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت یک ساعت وقت برای دفاع رییس جمهور پیش‌بینی شده که امروز به جای رییس جمهوری معاون اول رییس جمهوری در مجلس حضور یافته است.  به گفته محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیات رییسه مجلس، با توجه به اینکه در آیین‌نامه داخلی مجلس به صراحت آمده که رییس جمهوری باید در نشست رای اعتماد به وزرا نطق کند، معاون اول امکان نطق ندارد و تنها موافقان و مخالفان به ایراد نکته نظرت خود می‌پردازند.

سپس دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق هر کدام به مدت یک ربع فرصت صحبت دارند که می‌توانند بخشی از وقت خود را به نماینده دیگری بدهند.

همچنین وزیر پیشنهادی نبه مدت نیم ساعت برای ارائه‌ی برنامه‌ها و دفاع از صلاحیت خود فرصت دارد و نهایتا صلاحیت وزیر پیشنهادی به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته خواهد شد.

رییس جمهور هفته گذشته حسین مدرس خیابانی را به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

 



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید