تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۵۹ درصد از تعهد اشتغال واحدهای صنعتی و کشاورزی دریافت‌کننده تسهیلات رونق تولید در این استان محقق شد.

تسهیلات رونق تولید در استان سمنان
1399/04/31 | 15:21:23

علی تشنه‌دل روز سه شنبه در دویست و سی و پنجمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار استانداری افزود: از ۱۴۷ واحد معرفی شده در بخش صنعت، معدن و تجارت استان، طی بازرسی های انجام شده، ۸۸ واحد به مبلغ چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند و ۳۵۰ نفر اشتغال در این واحدها ایجاد شد یعنی ۱۵۹ درصد از تعهد ایجاد شده در این‌واحدها محقق شده است.

وی بیان کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید استان سمنان، تاکنون ۳۱۶ واحد در بخش صنعت، معدن و تجارت و ۵۳۰ واحد در بخش کشاورزی به منظور دریافت ۳۷ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانکهای عامل معرفی شد که از این‌ تعداد، ۳۴۵ طرح مبلغ ۱۱ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال تسهیلات تاکنون دریافت کردند.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ۵۵۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

تشنه دل بیان کرد: در این نشست مشکلات و موارد ۱۰ واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان بررسی و تصمیماتی لازم اتخاد شد.

وی افزود: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه مسایل حدود یکهزار و ۸۲ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ۲ هزار و

سرپرست سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان افزود: ۳۱۳ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۴ درصد مصوبات اجرایی و بقیه در دست اقدام است.

وی بیان کرد: ۳۵۹ طرح به منظور دریافت هشت هزار و ۸۵۱ میلیارد ریال تسهیلات در بانکها در دست بررسی است.

در این جلسه با موافقت اعضا ۱۰ طرح در بخش صنعت، معدن و تجارت استان، به منظور دریافت مبلغ ۲۲۰ هزار میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شد.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید