فروش ۴۰ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریالی گل گهر

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: این شرکت توانست بهار پرباری را به لحاظ فروش پشت سر بگذارد و با ثبت فروش ۴۰ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریالی، بیش از ۳۷ درصد رشد را در فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

فروش ۴۰ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریالی گل گهر
1399/04/31 | 09:52:37

جمشید ملارحمان شامگاه دوشنبه در نشست مطبواعتی با اعلام این مطلب افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات سنگ آهن کشور است که در تولید کنسانتره آهن ۳۲ درصد و گندله حدود ۲۹ درصد سهم تولید کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه گل گهر با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در زمینه فرآوری سنگ آهن، قصد دارد زنجیره تولید خود را تا محصولات نهایی فولادی یعنی ورق ادامه دهد اظهار داشت: این شرکت برای جلوگیری از کاهش ذخایر سنگ آهن و اطمینان از وجود خوراک و مواد اولیه برای کارخانه‌های فرآوری، فعالیت‌های اکتشافی خود را افزایش داده است.

به گفته ملارحمان گل‌گهر  در بهار سال ۱۳۹۹ عملکرد نسبتا خوبی را در زمینه فروش برجای گذاشت و تولید این شرکت نیز با وجود مشکلات به‌وجود آمده در اثر بیماری کرونا، تغییر محسوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نداشت.

وی ادامه داد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سه ماه نخست سال جاری بیش از سه میلیون تن کنسانتره سنگ آهن، بیش از سه میلیون تن گندله و بیش از ۳۰ هزار تن گندله ریزدانه تولید کرد و جمع تولیدات این شرکت درمدت یاد شده  سال جاری به بیش از ۶ میلیون تن رسید.

ملارحمان افزود: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سه ماه نخست سال جاری موفق شد بیش از سه میلیون تن گندله، بیش از ۳۸ هزار تن گندله ریزدانه و بیش از ۳۸۹ هزار تن کنسانتره را به فروش برساند و این شرکت در بهار، موفق به فروش بیش از سه میلیون تن محصول شد.

وی بیان داشت: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانسته است در سه ماه نخست سال جاری از محل فروش گندله ۳۷ هزار و ۶۱ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال، گندله ریزدانه ۱۷۹ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال و کنسانتره سه هزار و ۱۵۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال درآمد کسب کند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: جمع درآمد این شرکت در بهار سال جاری به ۴۰ هزار و ۳۹۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال رسیده است. 

وی عنوان کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر(کگل) در سه ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در فروش گندله با ۴۷ درصد رشد، گندله ریزدانه پنج هزار و ۳۰۰ درصد، کنسانتره ۲۴ درصد کاهش و مجموعا ۳۷ درصد رشد را تجربه کرده است. 
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید