احداث پارک ملی پروپیلن

موافقت نامه احداث پارک ملی پروپیلن در نشستی با حضور استاندار و نماینده ایلام امروز دوشنبه ۳۰ تیرماه بین استانداری ایلام و گروه سرمایه گذاری ایرانیان منعقد شد.

احداث پارک ملی پروپیلن
1399/04/30 | 16:23:07

استاندار ایلام در حاشیه این نشست گفت: با ایجاد پارک ملی پروپیلن شاهد تحول عمده در حوزه اشتغالزایی استان خواهیم بود.

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه این نشست به اهمیت این اتفاق مهم در حوزه سرمایه گذاری و اشتغالزایی استان ایلام اشاره و اظهار داشت: ایجاد پارک ملی پروپیلن ضمن اینکه باعث ایجاد اشتغالزایی برای چهار هزار و ۸۰۰ نفر بطور مستقیم و ۹ هزار نفر بطور غیر مستقیم می شود نقش حائز اهمیتی در توسعه استان نیز خواهد داشت.

علی اکبر بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز با استقبال از ایجاد پارک ملی پروپیلن آن را در جهت توسعه و اشتغال استان مهم خواند و گفت: این پارک می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی بالا و تحرک قابل توجهی در صنعت استان شود.

در این نشست مقرر شد گروه سرمایه گذاری ایرانیان ۴۰ درصد سرمایه گذاری را انجام دهد و مابقی سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی واجد شرایط صورت گیرد.

با جضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی، اشرف زاده مدیرعامل هلدینگ ایرانیان، هاشم زاده مدیر پی پی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت ایلام موافقتنامه احداث پارک ملی پروپیلن مابین استانداری، صنعت و معدن و تجارت استان و گروه سرمایه گذاری ایرانیان امضا شد.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید