دو طرح صنعتی در گیلان با اشتغالزایی 287 نفر به بهره برداری رسید

با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه دو طرح صنعتی در استان گیلان با مجموع سرمایه‌گذاری ۳۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره داری رسید.

دو طرح صنعتی در گیلان با اشتغالزایی 287 نفر به بهره برداری رسید
1399/04/25 | 09:54:54

همزمان با هفته ششم «پویش ملی تولید، تداوم امید» با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه دو طرح صنعتی در استان گیلان با مجموع سرمایه‌گذاری ۳۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲۸۷ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روز سه‌شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این سفر شرکت «گیل آرا بافت کاسپین» با اشتغال‌زایی ۱۶۲ نفر و سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این شرکت در زمینه تولید موکت کفپوش (تخت و غیرتخت) و کفپوش از پلی اتیلن با ظرفیت سالیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع و دو هزار تن در شهر صنعتی رشت فعالیت خواهد کرد.

افتتاح طرح توسعه شرکت «آرین تخته» در شهرک صنعتی سپیدرود با اشتغال ۱۲۵ نفر و سرمایه‌گذاری سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه سرپرست وزارت صنعت در این سفر خواهد بود.

مدرس خیابانی در ادامه این سفر با بازدید از شرکت «پایا مدرن کاسپین»، طرح توسعه داخلی‌سازی قطعات جهاد خودکفایی این شرکت را نیز رونمایی می‌کند.

پنجشنبه هفته گذشته رئیس‌جمهوری در هفته پنجم پویش ملی «تولید، تداوم امید» چند طرح بزرگ صنعتی و معدنی در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و اصفهان را با سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان، به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

تکمیل و بهره برداری از ۲۰۰ طرح بزرگ و ‌منتخب (پیشران) در سراسر کشور با اشتغال حدود ۴۱ هزار نفری و سرمایه‌گذاری ۱۶۹ هزار میلیارد تومانی در سال ۹۹ برنامه ریزی شده که در قالب «پویش ملی تولید، تداوم امید» افتتاح خواهند شد.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید