چین بیشترین سود هفتگی خود از سنگ آهن

معاملات سنگ آهن در روز جمعه کاهش یافت، اما با افزایش خوش بینی نسبت به چشم انداز تقاضا در برترین تولید کننده و مصرف کننده محصولات فولادی در جهان، قرارداد معیار چین بیشترین سود هفتگی خود را از اواسط ماه می نشان داد.

چین بیشترین سود هفتگی خود از سنگ آهن
1399/04/24 | 15:09:30

قیمت ها پس از آنکه داده های بندر استرالیا نشان داد که محموله های سنگ آهن از قطب برتر صادراتی جهان، بندر Hedland به چین صادر شده است، در ماه ژوئن صعود کرده و به ۴۶.۲میلیون تن رسید.

بیشترین سنگ معدن معامله شده برای تحویل در ماه سپتامبر در Dalian Commodity Exchange چین با ۰.۱ درصد پایین تر به ۷۹۰.۵۰ یوان (۱۱۲.۷۹ دلار) در هر تن رسید و یک پیروزی پنج روزه را به دست آورد. سنگ آهن چین در این هفته، ۶.۳ ٪ افزایش یافت که بیشترین رشد آن از هفته منتهی به ۲۲ می بود.

قرارداد Dalian نیز در ماه جولای پس از افزایش ۲۹ درصدی قبل ار اعمال محدیدت ها در سه ماهه دوم،۶.۳ ٪ تاکنون افزایش یافته است.

قرارداد آگوست سنگ آهن در بورس سنگاپور پس از شش جلسه مستقیم سود، در معاملات بعد از ظهر ۰.۳٪ کاهش یافت و به ۱۰۲.۸۲ دلار در هر تن رسید.

در این هفته، براساس داده های SteelHome، قیمت سنگ آهن ۶۲ درصد خلوص آهن، بالاترین میزان خود را در ۱۱ ماه گذشته بدست آورده و به ۱۰۷ دلار در هر تن رسیده است.

Ray Attrill، رئیس FX در بانک ملی استرالیا، با استناد به حمایت بیشتر از قیمت کالاها درمعادن، گفت: "سنگ آهن از تقاضای شدید چین به همراه اختلال در عرضه برزیل به دلیل محدودیت های کویید-۱۹ از فعالیت در معادن حمایت کرده است."
منبع: معدن نامه



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید