تجهیزات شرکت گهر زمین تنها با اتکا به تولیدات داخلی راه اندازی شد

راه اندازی تجهیزات شرکت گهر زمین تنها با تکیه بر توانایی های داخلی و بدون حضور نمایندگان شرکت های خارجی انجام شد

تجهیزات شرکت گهر زمین تنها با اتکا به تولیدات داخلی راه اندازی شد
1399/04/21 | 09:29:34

حسن امین‌زاده شامگاه جمعه در جریان بازدید میدانی مدیرعامل شرکت گهر زمین از معادن این شرکت، گفت: در حال حاضر راه اندازی کارخانه را به سه بخش تقسیم کرده ایم که بخش نخست تولید گندله خام است که در روز ۲۳ تیرماه ۹۹ با تامین یکهزار تن کنسانتره از خطوط کنسانتره شرکت، گندله خام را تولید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بخش دوم راه اندازی و آزمایش کامل با بار کوره بدون روشن نمودن مشعل ها خواهد بود که در صورت تامین برق ایمن و پایدار به سایت گندله سازی به میزان ۳۸ مگاوات و تامین فوری لوازم یدکی CKD، وارد بخش سوم که روشن کردن و خوراک دهی به کوره و تولید محصول گندله است خواهیم شد که در این زمینه نیاز به انتخاب پیمانکار بهره بردار در اسرع وقت می باشد.

فعالیت گهرزمین به سمت استفاده از توانمندی‌های داخلی هدایت شد

مدیرعامل شرکت گهرزمین در این بازدید با اشاره به کسب رکوردهای قابل تقدیر در حوزه تولید طی سال های گذشته افزود: همه تلاش و فعالیت مجموعه گهرزمین به سمت ابتکار و استفاده توانمندی‌های داخلی هدایت شده است.

علی اکبر پوریانی افزود: این توانایی و ابتکار در مجموعه امور معدن و همچنین در شرکت گهرزمین وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم افزایش تولید در سایه حفظ شرایط کیفی فعالیت‌ها، از تلاش و فداکاری‌های چشمگیر و تحسین ‌برانگیز همه واحدهای امور معدن با وجود مشکلات مختلف قدر دانی کرد.

مدیرعامل شرکت گهرزمین با تاکید به پیمانکار معدن برای کار و تلاش دوچندان همراه با برنامه ریزی برای خرید ماشین آلات معدنی جدید، افزایش ضریب دسترسی ناوگان موجود را یک اصل مهم دانست.

پوریانی عنوان کرد: با توجه به اهداف استراتژیک شرکت برای توسعه واحدهای مختلف تولیدی و توان اشتغالزایی در راستای تحقق این امر، برداشتن گام‌های جدی مدیران ارشد شرکت برای افزایش مجوز بهره برداری از معدن همراه با ایجاد ساختارهای زیربنایی برای طرح های توسعه ای معدن، امری لازم و ضروری است.

نماینده شرکت کوشا معدن نیز در رابطه با طرح استخراج ۲۰ میلیون تن سنگ آهن و الزامات مرتبط که افزایش تعداد ماشین آلات معدن بیشترین سهم آن را دارا می باشد، گزارشی ارائه و پس از آن بررسی های لازم در جلسه صورت گرفت.

همچنین مدیر پروژه پیمانکار بعد از ارائه خلاصه گزارش مدیرعامل جهاد نصر کرمان، در زمینه برنامه زمانبندی کارگاه آرمان گهر سیرجان برای تناژ باطله برداری و استخراج سنگ آهن مورد انتظار کارفرما و تقویت ناوگان ماشین آلات معدنی، مطالبی را ارائه کرد و گفت: تعدیل قراردادهای پیمانکاران جزو این شرکت یکی از اقداماتی است که برای افزایش بخشی از تولید معدن انجام می شود.

در ادامه، مدیرعامل شرکت گهرزمین و هیات همراه از پروژه گندله سازی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان امور راه اندازی این پروژه قرار گرفت.

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت گهرزمین با همراهی مدیر معدن و کارشناسان این بخش، مدیرکارگاه دستگاه نظارت کوشا معدن، مدیرعامل جهاد نصر کرمان، رییس هیات مدیر شرکت آرمان گهر سیرجان و مدیران کارگاهی تشکیل شد، مهندس پناهی گزارش از اقدامات هفته گذشته بخش معدن و پیمانکار ارائه داد.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید