معرفی و بررسی فعالیت های شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

شرکت معدنی آهن آجین یکی از بزرگترین پیمانکاران استخراج به روش روباز در کشور است که پس از تاسیس در سال 73 تا کنون در طول فعالیت های خود در سراسر کشور به موفقیت های بسیاری دست یافته است

معرفی و بررسی فعالیت های شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)
1399/04/01 | 15:49:17

شرکت معدنی آهن آجین یکی از بزرگترین پیمانکاران استخراج به روش روباز در کشور است که پس از تاسیس در سال 73 تا کنون در طول فعالیت های خود در سراسر کشور موفق به استخراج و باطله برداری به میزان حدود 500 میلیون تن و خاکریزی در سدهای رسوب گیر و مخزنی به میزان حدود 30 میلیون متر مکعب شده است.

در این مجموعه شرکت های معدنی آهن آجین، معدنی مهر آجین، معدنی آذر آجین، تعاونی معدنی آذین و سرمایه گذاری آجین معدن در قالب گروه آجین فعالیت های معدنی و بازرگانی خود را ارائه می دهند.

این شرکت با استفاده از ماشین آلات معدنی به روز و متنوع که شامل 100 عدد دامپتراک، 7 عدد شاول، 32 عدد بیل و لودر، 25 عدد بلدوزر و 26 عدد دستگاه حفاری می باشند، عملیات معدنکاری خود را با بالاترین کیفیت ارائه می نماید.

دستاوردهای آهن آجین

شرکت معدنی آهن آجین در سال 93 موفق شد استانداردهای مدیریت ایمنی، مدیریت کیفیت، محیط زیست، بهداشت و سیستم مدیریت یکپارچه را با هدف بهبود پروسه های کاری و پیشرفت در انجام کارها و پروژه های خود در آن مجموعه مستقر نماید. این شرکت در تمامی پروژه ها و فعالیت های خود توجه ویژه به محیط زیست را در اولویت قرار داده و در زمینه معدنکاری سبز و توجه به زیست های گیاهی و جانوری مناطق مورد استخراج قرارگرفته، پیشرو و جلودار بوده است. مهم ترین رکن و پایه مورد اتکا در این مجموعه نیروی انسانی بوده و باور جمعی بر این است که با اولویت دهی درست به این اصل اساسی یعنی نیروی انسانی است که این شرکت تاکنون موفق به جلب رضایت حداکثری کارفرمایان خود شده و ازین پس نیز این مهم سرلوحه تمامی فعالیت ها در این مجموعه خواهد بود.

گروه معدنی آجین هم اکنون در زمینه های صنعت و معدن، آب و کاوش های زمینی موفق به کسب بالاترین رتبه پیمانکار معدنی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گردیده است.

نویسنده: دانشفر



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید