سنگ آهن بافق در ایجاد رفاه اجتماعی جامعه کارگری نمره قبولی گرفت

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی یزد:ضمن دیدار با رضا فلاح مبارکه در سخنانی گفت: شرکت سنگ آهن بافق در ایجاد رفاه اجتماعی برای جامعه کارگری عملکرد قابل قبولی دارد.

سنگ آهن بافق در ایجاد رفاه اجتماعی جامعه کارگری نمره قبولی گرفت
1399/03/26 | 14:42:12

ریاحی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اظهار خرسندی از جامعه کارگری بزرگی که در قالب شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق و شرکت های اقماری آن در حال فعالیت هستند، این را مرهون همدلی بین کارفرمایان و کارگران دانست و گفت: خرسندیم از اینکه نگاه مدیریت به سمت توسعه تشکل هاست و این نگاه کمک می کند تا تشکل ها به عنوان بازوی مناسبی برای برنامه ریزی های سرمایه انسانی در مجموعه و توسعه اقتصادی برای مجموعه بزرگ سنگ آهن باشند.

وی با توجه به شرایط موجود و تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله تولید و جهش تولید تاکید کرد: باید با تلاش زمینه را برای تحقق این امر فراهم کنیم. استان یزد ظرفیت های بسیاری در حوزه تولید دارد بخصوص معادن که ویژگی های خاص خود را دارند و باید پتانسیل ها و ظرفیت ها را بشناسیم و شرایط بالقوه شدن آن را فراهم کنیم.

ریاحی با بیان اینکه ۶۰۰ معدن در استان یزد وجود دارد که ۵۰ درصد آن فعال است،گفت: باید معادن فعال و تولید آن را حفظ و در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رونق اقتصاد حرکت کرد که این عمل منافعی برای شهرستان و استان در بر دارد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد وظیفه این سازمان را حمایت از جامعه کارگری عنوان و اظهار کرد: در حوزه زیر ساختی نیز ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی وظایفی را بر عهده دارند و با شرکت هایی چون سنگ آهن برنامه ریزی می کنند که چگونه روند کار را بهتر و دقیق تر جلو ببرند.

وی در ادامه توجه به نشاط جامعه کار و تولید در قالب گسترش مجموعه فرهنگی، ورزشی رفاهی کارگران را از دیگر اهداف این اداره کل بر شمرد و خاطرنشان کرد: مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق به این موضوع توجه ویژه ای دارد و این مجموعه در بحث ایجاد رفاه اجتماعی برای جامعه کارگری بسیار خوب عمل کرده است.باید ظرفیت سازی برای سایر شرکت ها و خانواده های آنان نیز داشته باشیم.

نوری شادکام رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق نیز در این نشست ضمن اظهار خرسندی از این دیدار در بحث تشکل ها آنان را بازوان توانمند مدیریت و پل ارتباطی بین کارگر و کارفرما دانست.

گفتنی است در ابتدای این دیدار رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی گزارشی از وضعیت شرکت سنگ آهن و پروژه های در دست اقدام آن به ویژه پیشرفت طرح گندله سه چاهون مطالبی را بیان کرد.

منبع: پیام آوران معدن و فولاد



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید