رکورد تولید گندله توسط سیمیدکو ثبت شد

شرکت سیمیدکو اولین رکورد تولید گندله را ثبت کرد

رکورد تولید گندله توسط سیمیدکو ثبت شد
1399/03/19 | 14:12:36

مدیرعامل شرکت سیمیدکو گفت: پولادمردان شرکت سیمیدکو در تلاش هستند تا فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید» را در عمل به منصه حضور برسانند؛ بنابراین در همین زمینه و طی کمتر از یک ماه از زمان آغاز رسمی راه‌اندازی کارخانه گندله شرکت سیمیدکو، اولین رکورد تولید روزانه ثبت شد.

محمد مدنی‌فر اظهار داشت: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده برای تولید سال اول این کارخانه، روزانه هفت هزار و هشتصد تن گندله پیش‌بینی شده بود که در کمتر از یک ماه از زمان آغاز فعالیت این کارخانه و در نیمه خرداد ماه سال جاری با ثبت تولید هشت هزارو سیصد و شش تن گندله، از ظرفیت تولید تعیین شده عبور کرد.

وی این موفقیت را مرهون سیاست‌های وزارت صمت و تلاش‌های مدیران ارشد حوزه معدن و صنایع معدنی ازجمله ایمیدرو و شرکت فولاد خوزستان دانست و افزود: پولادمردان شرکت سیمیدکو در تلاش هستند تا فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید» را در عمل به منصه حضور برسانند.

لازم به ذکر است شرکت سیمیدکو از شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد خوزستان بوده و در شرقی‌ترین نقطه کشور، در منطقه عسلویه معدنی کشور، فعالیت می‌نماید.

کارخانه تولید گندله شهید قاسم سلیمانی این شرکت با ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تن گندله در سال، به‌زودی با حضور مقامات ارشد کشوری به‌ صورت رسمی، افتتاح خواهد شد.

منبع:فلزات آنلاین


کلمات کلیدی :


گندله سیمیدکو جهش تولید

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید