ارسال اولین محصول تولیدی گندله سیمیدکو

پس از گذشت کمتر از سه هفته از راه‌اندازی کارخانه تولید گندله شرکت، اولین محصول تولیدی به وزن سه هزار تن بارگیری و به مقصد شرکت تولیدی شادگان، از شرکت‌های تابعه شرکت فولاد خوزستان ارسال شد.

ارسال اولین محصول تولیدی گندله سیمیدکو
1399/03/10 | 10:14:24

به نقل از روابط عمومی شرکت سیمیدکو، محمد مدنی‌فر اظهار داشت: اولین محصول تولیدی گندله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمیدکو به مقصد شرکت فولادی شادگان ارسال شد.

وی با بیان این نکته که پرسنل سختکوش شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید» را در عمل تحقق بخشیدند، افزود: خوشبختانه فرآیند تولید گندله در شرکت سیمیدکو بر اساس برنامه پیش‌بینی شده در حال انجام است و تولید محصول بیشتر از برنامه‌بینی شده محقق شده است.

مدیرعامل شرکت سیمیدکو، حمایت و همکاری مدیرعامل و مدیران و کارشناسان شرکت فولاد خوزستان را در تحقق این مهم، ستودنی دانست و گفت: این موفقیت قطعا بدون حمایت و هم‌افزایی و استفاده از دانش فنی متخصصان شرکت فولاد خوزستان و شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب محقق نمی‌شد و باید قدردان حمایت‌های جناب آقای مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت فولاد خوزستان و همچنین مدیران و متخصصین این شرکت باشیم.

این‌محموله با سیستم ترابری شرکت چند وجهی فولاد لجستیک به مقصد اهواز ارسال شده است.

لازم به ذکر است خط تولید گندله شرکت سیمیدکو به دست متخصصان داخلی و با سرمایه گذاری ۸۸۲ میلیون یوان و یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در کمتر از سه سال راه‌اندازی شده و با تولید دو و نیم میلیون تن گندله در سال، برای حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شرقی‌ترین نقطه کشور و در متطقه سنگان شهرستان خواف برای جوانان این منطقه ایجاد اشتغال کرده است.

منبع: فلزات آنلاین



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید