کارگر نمونه کشور از گل گهر

رضا بهاالدینی از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان در این سطح، تجلیل و از سوی رییس جمهور لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

کارگر نمونه کشور از گل گهر
1403/02/12 | 15:09:59

به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر، رئیس جمهور امروز در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان حضور یافت و از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه صنعتی به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر تجلیل کرد.

 

 

 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، رضا بهاالدینی از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان در این سطح، تجلیل و از سوی رییس جمهور لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

 

گفتنی است در قالب جشنواره ملی امتنان از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بیش از ۵۰ هزار نفر از کارگران در کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت پس از انتخاب کارگران نمونه و نخبه در مرحله شهرستانی و استانی، این کارگران به مرحله کشوری راه یافته و نمونه کشوری شدند.

 

در سطح کشور ۸ نفر به عنوان کارگر نمونه و نخبه، ۷ شرکت و واحد صنعتی نمونه و ۳ گروه کار نمونه انتخاب شده که امروز از سوی رئیس‌جمهوری تقدیر شدند.



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید