بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز در هیدج افتتاح شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز در این استان همزمان با سفر رییس‌جمهور خبر داد.

بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز در هیدج افتتاح شد
1402/09/12 | 11:45:32

مجید گلشنی‌منفرد امروز (یکشنبه دوازدهم آذرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مجموعه تولیدی در یک محدوده ۲۰ هکتاری در شهر هیدج شهرستان ابهر واقع شده و فعالیت عمده آن تولید ورق‌های فولادی لوله‌های بدون درز است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه دارای اشتغال‌زایی بالایی است، توضیح داد: با تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه، زمینه اشتغال مستقیم هزار نفر و اشتغال غیرمستقیم سه هزار نفر در استان فراهم می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: این مجموعه تولیدی در زمان حاضر بزرگترین و به روزترین واحد تولید لوله‌های بدون درز فودلای در کشور است.

گلشنی‌منفرد با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان، تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان طی نیمه نخست امسال به ۵۱ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه گذشته ۳۷۸ درصد رشد دارد.

وی با اضافه کردن این مطلب که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال‌جاری ۱۳۵ هزار میلیارد ریال جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان هدف‌گذاری شده است، افزود: برای تحقق این هدف نیز از روش‌های میان‌مدت همچون احیای واحدهای راکد، برگزاری مزایده‌ها و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای بهره می‌گیریم.

استان زنجان بیش از ۱۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.
منبع: ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید