سرمایه گذاری 753 میلیارد ریالی ایمیدرو در بخش آموزش، پژوهش و فناوری

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان در بخش آموزش، پژوهش و فناوری طی 10 ماهه امسال، 753 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد.

سرمایه گذاری 753 میلیارد ریالی ایمیدرو در بخش آموزش، پژوهش و فناوری
1401/11/26 | 10:55:09

غلامرضا ملاطاهری به مناسبت دهه مبارکه فجر با بیان این مطلب گفت: مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از ابتدای فروردین تا پایان دی، 19 قرارداد طرح پژوهشی کاربردی را با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور منعقد کرده است.
وی ادامه داد: این پژوهش ها در حوزهایی نظیر «اکتشاف منابع عمیق سنگ آهن»، «طراحی نظام مدیریت توسعه فناوری و نوآوری»، «ارزیابی ریسک محیط زیست با تمرکز بر فلزات سنگین در معادن زغال سنگ»، «استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر»، «گوهرشناسی» و غیره است.

برگزاری بیش از 28 هزار نفرساعت آموزش برای بخش خصوصی
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به اقدامات این سازمان در بخش آموزش طی 10 ماهه امسال اظهار داشت: ایمیدرو در بخش آموزش و توسعه یادگیری بخش خصوصی، 770 ساعت و 28 هزار و 330 نفرساعت دوره با حضور 220 شرکت کننده برگزار کرد.
وی افزود: این سازمان برای کارکنان ستادی نیز 225 دوره با مدت زمان 306 ساعت و 150 هزار و 554 نفرساعت برگزار کرد.

پیشرفت 60 درصدی طرح اصلاح مدل فرآیند ارزیابی جایزه بهره وری
ملاطاهری با اشاره به جزئیات اقدامات 10 ماهه 1401 ایمیدرو در بخش بهره‌وری گفت: مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این بخش شامل انجام طرح تدوین شاخص‌های بهره‌وری و شناسایی الگوی مناسب تحلیل شاخص‌ها، ارزیابی شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی براساس مدل بهره‌وری ایمیدرو (40 شرکت) و برگزاری همایش جایزه بهره وری در تاریخ 5 بهمن است.
وی ادامه داد: اجرای دهمین دوره فرآیند ارزیابی بهره‌وری براساس ویرایش 1401 مدل بهره‌وری ایمیدرو، تدوین برنامه های ارتقای بهره وری ایمیدرو و شرکت های تابعه در سال 1402 و دریافت تاییدیه وزارت صمت و سازمان ملی بهره وری ایران و نیز انجام طرح اصلاح مدل فرایند ارزیابی جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی با پیشرفت 60 درصدی، بخش دیگری از فعالیت های انجام شده در حوزه بهره وری است.

 

منبع:خبرگزاری ایمیدرو



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید