کشف بیش از ۵۶ رگه معدنی در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۵۶ رگه معدنی در لرستان کشف شده و نیازمند سرمایه‌گذاری است.

کشف بیش از ۵۶ رگه معدنی در لرستان
1401/08/14 | 10:23:10

یحیی ابراهیمی در نشست وزیر صمت با فعالین اقتصادی سلسله که امروز با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس، امام جمعه، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های طبیعی زیادی بوده اما متأسفانه نسبت به پیشرفت در دیگر شهرهای کشور، سهم خوبی از صنعت نداشته است.

وی تصریح کرد: پس از ۴۳ سال مطالبات مردم لرستان، مطالبات اولیه است، سرمایه‌گذاری دولتی قبل از جنگ تحمیلی انجام نشد و این مهم پس از جنگ نیز ابتر ماند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: طی این سال‌ها توزیع اعتبارات بر اساس شاخصه‌ها و قابلیت‌ها نبوده و علت آن تصمیم‌های غلطی بوده که در مرکز زده شده و امروز موجب محرومیت استان شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: معادن خوبی در لرستان وجود دارد و در این راستا بیش از ۵۶ رگه معدنی در استان کشف شده و نیازمند سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه اکتشافات در لرستان شروع شود، چراکه معادن خوبی در استان وجود دارد، افزود: سالانه ۱۳ هزار جوان لرستانی به دیگر شهرهای کشور مهاجرت می‌کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس بیان کرد: انتظار می‌رود بخش‌های حاکمیتی همچون شستا و ایمیدرو برای سرمایه‌گذاری در استان ورود کنند.
منبع: ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید