چاره اندیشی برای معدن بوکسیت چرام

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت و ایمیدرو برای حل مشکل معدن بوکسیت چرام پای کار بیایند.

چاره اندیشی برای معدن بوکسیت چرام
1401/06/08 | 10:49:17

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در واکنش به درخواست برخی از مردم شهرستان چرام نسبت به جلوگیری از برداشت از معادن بوکسیت شهرستان و انتقال مواد خام این معادن به شهر جاجرم در حاشیه افتتاح هنرستان شهید اکابری چرام افزود: از مشکلات اساسی شهرستان چرام معدن فسفات و معدن بوکسیت است.

 

وی اظهارکرد: مواد معدنی بوکسیت از این شهرستان به سمت شهر ماهشهر بارگیری و بوسیله قطار به به شهر جاجرم انتقال می یابد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه جلسات مختلفی در این خصوص گرفته شده اما تاکنون در این زمینه اقدامی نشده است.

 

موحد تصریح کرد: باید وزارت صمت از جمله شرکت ایمیدرو در این رابطه پای کار بیاید.

 

وی ادامه داد: این مردم جز بیکاری هیچ مشکلی ندارند که اگر قرار است مواد معدنی بوکسی از این شهرستان بارگیری و به شهر جاجرم برود، لازم است که تدابیری اندیشیده شود تا در همین شهرستان کار فرآوری آن صورت گیرد و در صورت رفع این مشکل در درآمد و اشتغال مردم نقش بسزایی می‌تواند ایفا کند.

 

وی ادامه داد: تقاضای مردم شهرستان چرام که فرزندانشان بیکار و خودشان گرفتارند اما مواد معدنی بوکسیت را جلوی چشمانشان بار می کنند و می برند این است که این مشکل هر چه سریعتر رفع شود.

 

به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین یکی دیگر از مشکلات شهر چرام آب است که نیاز است این مشکل بررسی و جهت رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد.

 

منبع:ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید