سرمایه گذاری استقلال و پرسپولیس در معدن منتفی است

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس گفت: رئیس جمهور و وزیر صمت تصمیمی درخصوص واگذاری معدن سنگان خواف به باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارند و به هیچ عنوان موافق واگذاری نیستند.

سرمایه گذاری استقلال و پرسپولیس در معدن منتفی است
1401/06/05 | 13:35:29

حجت السلام والمسلمین اکبر احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از خواف اظهار داشت:در روزهای اخیر ویدئویی مبنی بر درخواست و مکاتبه مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس به ریاست جمهور مبنی بر اینکه یکی از معادن سنگان خواف در اختیارشان قرار بگیرد تا مشکلات مالی خود را برطرف کنند را شاهد بودیم. 

 

وی گفت: مدیران باشگاه مذکور بر این باور بودند که ریاست جمهور با این درخواست موافقت کرده اند و به وزیر صمت دستور اقدام لازم جهت واگذاری را صادر کرده اند.

 

وی گفت: این اقدام فارغ از صحت و سقم می‌باشد و اول اینکه خلاف اخلاق،خلاف عدالت و خلاف سوگند رئیس جمهوری است چرا که  بر اساس اصل 121 قانون اساسی باید ایشان مروج اخلاق و پشتیبان عدالت و همچنین مدافع حقوق آحاد مردم در کشور باشند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:چگونه می توان این اقدام را اخلاقی و شرعی به شمار آوریم که معدنی را در خواف از مردم محروم این منطقه که مستحقان واقعی و اولویت داران درجه یک دریافت معادن هستند دریغ کنیم و در اختیار عده ای دیگر قرار دهیم.

 

احمدپور نیز در جهت پیگیری این موضوع با برقراری تماس تلفنی با وزیر صمت گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به شدت این موضوع را تکذیب کرده و گفته اند من و ریاست جمهور هیچ تصمیمی نداریم و هرگز موافق واگذاری معادن به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیستیم.

 

منبع:تسنیم



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید