در خراسان 6 معدن جدید به بهره برداری رسید

رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی با اعلام خبر بهره‌برداری از ۶ معدن جدید در خراسان جنوبی گفت: مجموع ذخایر قطعی این معادن ۴ میلیون ۲۳۳ هزار و ۴۰۰ تن است و سالانه ۶۲ هزار ۵۱۵ تن ماده معدنی استخراج می‌شود.

در خراسان 6 معدن جدید به بهره برداری رسید
1401/05/25 | 09:58:35

عباس جرجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اعلام خبر بهره‌برداری از ۶ معدن جدید در خراسان جنوبی گفت: معدن آفاق طبس با ماده معدنی خاک صنعتی در بخش مرکزی طبس، معدن ربیع با ماده معدنی کلسیت در شهرستان قائنات بخش نیمبلوک، قلعه معدن عشق آباد با ماده معدنی روی در بخش دستگردان طبس، معدن سام با ۲ ماده معدنی مرمر و دولومیت در بخش مرکزی طبس، معدن اولَنگ گزیک با ماده معدنی گرانیت در درمیان و معدن سنگ لاشه برک در شهرستان نهبندان بخش شوسف از جمله معادن راه اندازی شده است.

 

وی مجموع ذخایر قطعی این معادن را ۴ میلیون ۲۳۳ هزار و ۴۰۰ تن عنوان کرد و گفت: از این معادن سالانه ۶۲ هزار ۵۱۵ تن ماده معدنی استخراج می‌شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به مساحت حدود ۱۵ کیلومتر مربعی معادن راه اندازی شده امسال افزود: در این معادن ۲۰ میلیارد و ۸۸۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری شده است.

 

منبع:ایراسین



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید