بررسی سوال از وزیر صنعت و معدن در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی سوال نماینده بجنورد از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار مجلس قرار گرفت.

بررسی سوال از وزیر صنعت و معدن در دستور کار مجلس قرار گرفت
1401/03/24 | 15:22:40

نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۴ خرداد- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور  ۲۱۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

 

در این جلسه بررسی سؤال محمد وحیدی نماینده بجنورد و تعدادی دیگر از نمایندگان (یک فقره) از سید رضا فاطمی امین  وزیر  صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفت.   

 

همچنین در این نشست گزارش کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات درمورد آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاهها درسامانه‌های «پاکنا» و «ثبت حقوق و مزایا» مورد بررسی قرار می گیرد و  از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و رئیس دیوان محاسبات  در این جلسه حضور می یابند.

 

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در مورد عملکرد سازمان حفظ نباتات ،بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹  از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

 

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه انتصابات و نحوه مدیریت شرکتهای وابسته خصوصاً شستا وگزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران  را بررسی می کنند.

 

همچنین ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی اصلاح جدول۴-۲۴ محرومیت‌زدایی(جداول منابع و مصارف تبصره۱۴)قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در دستور کار امروز قرار دارد.

 

منبع:ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید