جهش 3 برابری تولید ورق قلع‌اندود در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری : در چهارمحال و بختیاری، تولید ورق قلع اندود در تنها کارخانه این محصول سه برابر افزایش یافته است.

جهش 3 برابری تولید ورق قلع‌اندود در چهارمحال و بختیاری
1399/03/01 | 12:53:11

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: اردیبهشت امسال 8هزار تن ورق قلع اندود در این واحد صنعتی تولید و روانه بازار‌های داخلی شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود بزرگترین و مدرن‌ترین خطوط تولید ورق قلع اندود کشور در کارخانه فولاد توان آور آسیا افزود: سال گذشته در این کارخانه ۴۵ هزار تن ورق قلع اندود تولید شده است.

وی اظهار داشت: این واحد تولیدی با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید ورق قلع اندود با کیفیت بالا و مطابق استاندارد‌های جهانی و تامین نیاز صنایع مختلف کرده است.

رستمی با بیان اینکه این مجتمع با ظرفیتی افزون بر ۱۵۰ هزار تن در سال به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق قلع اندود در ایران و خاورمیانه شناخته شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۰ تا ۸۰ هزار تن ورق قلع اندود در این کارخانه تولید شود.

 

منبع: فارس



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید