امکان ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف برای متقاضیان استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس برنامه ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با توجه به اتمام عملیات به روز رسانی سامانه حدنگار، امکان ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف برای متقاضیان در این استان برقرار می‌شود.

امکان ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف برای متقاضیان استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود
1401/02/04 | 10:35:20

به گزارش روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد دارا فرامرزی روز یکشنبه اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده این امکان برای متقاضیان محدوده های معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد، از اول خرداد ماه برقرار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اتمام مطالعات پهنه‌ اکتشافی دنا، مابقی پهنه و تمامی محدوده‌های آن، همزمان با امکان دسترسی ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف، آزاد خواهد شد.

فرامرزی تصریح کرد: این سازمان سال گذشته ۴۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی جدید به نام سرمایه گذاران در استان صادر کرده است.

وی تعداد پروانه های صنعتی موجود در استان را، ۵۲۱ فقره با سرمایه گذاری سیزده هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال و اشتغال ۸۳۱۱ نفر برشمرد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از این تعداد در حال حاضر ۴۱۳ واحد (۷۹ درصد)، به صورت فعال و نیمه فعال و ۱۰۸ واحد (۲۱ درصد) غیرفعال هستند.

فرامرزی بیان کرد: پرونده مشکلات و درخواست های ۱۵۰ فعال اقتصادی در کارگروه اصلی، طرح و ۲۴۶ مصوبه برای رفع موانع این فعالین، تنظیم و ابلاغ شده و ۱۶۰ مصوبه (۶۵ درصد) اجرا و مابقی در دست اجرا است.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید