کمک میلیاردی معدن داران و خیرین به زندانیان تکاب

معدن داران و خیرین تکابی برای آزادی زندانیان تکاب 5 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک مالی کردند.

کمک میلیاردی معدن داران و خیرین به زندانیان تکاب
1401/01/31 | 14:11:43

اولین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده های زندانیان نیازمند ، باحضور فرماندار و امام جمعه تکاب و جمعی از مسوولان  برگزارشد و معدن داران و خیّران تکاب بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به این جشن و آزادی زندانیان کمک کردند.

 

حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه و اسماعیل حیدری آزاد فرماندار تکاب از حضور خیرخواهانه و اقدام خداپسندانه معادن و خیّران در این جشن گلریزان که برای اولین بار در آن بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد، تشکر و قدردانی نمودند.

 

ابراهیم بابا مرادی رئیس دادگستری شهرستان تکاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : هدف از برگزاری جشن گلریزان آزاد سازی زندانیانی است که به جرائم غیر عمد و تحمل حبس محکوم شده اند .

 

بابا مرادی افزود : آزادی بیش از ۲۰ تن از زندانیان جرائم غیر عمد و مالی تکاب که در زندان میاندوآب بسر می برند هدف این جشن بود که با جمع آوری مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی مساعدت خیرین این امر محقق شد.

 

مهدی تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تکاب نیز گفت : خیران نیک اندیش تکابی در جشن گلریزان شهرستان که برای اولین بار برگزار شد مبلغ : ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مساعدت نمودند.

 

منبع:خبرگزاری صدا و سیما



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید