برگزاری نشست تخصصی فناوری IPCC در چادرملو

مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست، شناخت تکنولوژی، شناخت توانمندیهای شرکت های فعال در حوزه معادن ایران، نقاط ضعف و کمبود تجهیزات و توانمندیهای داخلی بود.

برگزاری نشست تخصصی فناوری IPCC در چادرملو
1400/10/25 | 11:22:03

نخستین نشست فنی - تخصصی جایگزینی روش مدرن بهره برداری از معادن (IPCC ) در سالن اجتماعات دفتر مرکزی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور جمعی از شرکت های فعال درحوزه معدن و فرآوری، مهندسی معدن، ماشین سازی، متخصصین دانشگاهی و انجمن سنگ آهن ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این نشست که به منظور بررسی تکنیکهای مدرن در فرآیند استخراج محصولات معدنی از معادن عمیق و جایگزینی روشهای جدید بجای شیوه فعلی، با هدف کاهش هزینه های تولید و بهره برداری برگزار گردید، راهکارهای اجرایی آن در معادن ایران بررسی شد.

مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست، شناخت تکنولوژی، شناخت توانمندیهای شرکت های فعال در حوزه معادن ایران، نقاط ضعف و کمبود تجهیزات و توانمندیهای داخلی بود که با توجه به ضرورت بهره گیری معادن از این فناوری نوین درآینده که می تواند اتکاء به ماشین آلات سنگین و پر هزینه فعلی را از میان بردارد و از طرفی هزینه های انرژی و سوخت را کاهش دهد، ابعاد مختلف استفاده از آن مورد ارزیابی و ظرفیت سنجی قرار گرفت.



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید