برگزاری سومین جشنواره اینوماین در اواخر مهر ماه

رئیس سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی اعلام کرد: سومین جشنواره اینوماین طی روزهای 26 تا 28 مهر امسال در محل دانشگاه تهران برگزار می شود.

برگزاری سومین جشنواره اینوماین در اواخر مهر ماه
1400/06/29 | 13:24:02

دبیر جشنواره اعلام کرد: 

برگزاری سومین جشنواره اینوماین در اواخر مهر

رئیس سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی اعلام کرد: سومین جشنواره اینوماین طی روزهای 26 تا 28 مهر امسال در محل دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، امید اصغری با بیان این مطلب و ضمن اشاره به استقبال شرکت‌های معدنی و دانش‌بنیان از جشنواره های قبلی اینوماین، اظهار داشت: این جشنواره تلاش کرده تا بازیگران اکوسیستم نوآوری معدن و صنایع معدنی را گرد هم آورد و زمینه بهبود اقتصاد نوآورانه در حوزه معدن را فراهم سازد.

وی ادامه داد: تاکنون برای سومین جشنواره اینوماین، 140 ایده توسط نوآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان برای دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شده است. 

رئیس سومین جشنواره اینوماین و رئیس موسسه یونیدرو (مشترک ایمیدرو و دانشگاه تهران) تصریح کرد: این موسسه با هدف راهبری و تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی و ارائه خدمت به نوآوران، اقدام به برپایی دبیرخانه جشنواره اینوماین به صورت دائمی کرده است.

وی افزود: موسسه یونیدرو به منظور تطبیق توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور با چالش‌های موجود در صنعت، 5 دوره سلسله نشست با عنوان «معدنیار» و با حضور شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گل‌گهر، چادرملو، فولاد خراسان، فولاد خوزستان، ملی مس، فولاد مبارکه، نظام مهندسی معدن و دیگر مجموعه‌ها برگزار کرده است. 

 

برگزاری نمایشگاه با پایش و دعوت از 600 شرکت دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی

اصغری با اشاره به برگزاری نمایشگاه ارائه توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در جوار سومین جشنواره اینوماین، گفت: این نمایشگاه با هدف هم‌افزایی و ایجاد تعامل بین شرکت‌های معدنی و صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای این منظور، توانمندی 5 هزار شرکت دانش‌بنیان بررسی و از این تعداد،600 شرکت برای حضور در جشنواره اینوماین تایید شدند.

 

حامیان سومین جشنواره اینوماین

رئیس سومین دوره جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی، با اشاره به نهادها و شرکت های حامی این جشنواره بیان داشت: ایمیدرو، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز نوآوری ایمینو، جزو حامیان این جشنواره هستند.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شرکت های گل‌گهر، چادرملو، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، ملی صنایع مس ایران، مس سرچشمه، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، گسترش صنايع و معادن ماهان و کاوشگران صنایع معدنی راشا، از دیگر حامیان اصلی این رویداد خواهند بود.

 


شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید