اشتغالزایی برای 28 نفر در کارگاه تولید شن و ماسه

کارگاه تولید شن و ماسه با اشتغالزایی برای ۲۸ نفر به‌صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشوردر روستای زمین سنگ بندرعباس افتتاح شد.

اشتغالزایی برای 28 نفر در کارگاه تولید شن و ماسه
1400/06/10 | 09:55:08

سرپرست صندوق کارآفرینی امید هرمزگان شامگاه سه‌شنبه در این مراسم گفت: مجری کارگاه تولید شن و ماسه که جوان ترین معدن کار استان است با دریافت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات نوسازی تجهیزات از صندوق کارآفرینی امید شهرستان بندرعباس اقدام به راه اندازی این طرح کرده است.

مجید بلندنظر افزود: در این کارگاه با افزایش تولید از ۴۸۰ تن به هزار و  ۴۰۰ تن در روز، اشتغال پایدار برای ۲۸ نفر از اهالی روستا ایجاد شده است.

وی بیان داشت: امسال صندوق کارآفرینی امید هرمزگان ۱۲ طرح با هزینه ۹۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۰۴ نفر آماده بهره برداری داشت.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید  هرمزگان اظهارداشت: مهم‌ترین این طرح‌ها شامل پرورش میگو در شهرستان جاسک، فراوری کرومیت در حاجی آباد و بومگردی و گردشگری در قشم بود که به دلیل نبود زیرساخت ارتباطی و اینترنتی، امکان آماده سازی برای افتتاح مقدور نشد و  کارگاه تولید شن و ماسه به نمایندگی از سایر طرح ها استان به بهره برداری رسید.

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز گفت: از همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سپاسگزاریم که همیشه از صندوق حمایت می کنند و بخشی از تلاش‌های که امروز شکوفا شده، ناشی از همراهی و همکاری این اداره کل است.

اصغر نورالله افزود: ایجاد اشتغال در روستا موجب خیر و برکت در زندگی همه ماست و امیدواریم به یاری خدا و همت همه همکاران صندوق، با ارائه تسهیلات بی بهره در راستای ایجاد اشتغال پایدار، گره گشای مشکل اشتغال روستاییان در سراسر کشور شویم.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید