اشتغال 26 هزار نفر در واحدهای صنعتی هرمزگان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:هم اکنون ۷۹۵ واحد تولیدی با اشتغال آنان ۲۶ هزار و ۸۴۳ نفر دراین استان فعال است.

اشتغال 26 هزار نفر در واحدهای صنعتی هرمزگان
1400/06/09 | 11:02:38

ایوب رحیمی روز سه شنبه در گفت وگوبا خبرنگار با اشاره به شعار امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها افزود:ارزش کل سرمایه گذاری ایجاد شده در این واحدهای صنعتی فعال در استان ۲۹۵ هزار میلیارد ریال است.

 

وی ادامه داد: ۴۴ واحد تولیدی در سال گذشته احیا شده است که مهم ترین آن‌ها در زمینه تولید الکل بوده که در شرایط کرونا نیازمندی این منطقه را از سایر استان‌ها برداشته شد،همچنین در هرمزگان پنج واحد تولید ماسک وجود دارد و در این مدت بیش از ۶ میلیون ماسک و ۳۰ هزار لیتر شوینده و ۲۳۷ هزار لیتر الکل در واحدهای تولیدی هرمزگان تولید شده است.

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به اینکه در زمینه‌های مختلف درچهارماهه سالجاری نسبت به مشابه سال قبل در واحد تولید رشد داشته ایم، بیان داشت: در تولید فولاد ۲۳ درصد، تولید آهن اسفنجی ۱۵ درصد، صنایع معدنی ۱۳ درصد، شمش آلومینیوم ۲ درصد و در حوزه صنایع غذایی و دارویی ۲۳ درصد رشد وجود داشته است.

 

 رحیمی یاد آور شد: این سازمان امسال سه هدف افزایش ارزش تولید، احیای واحدهای راکد و حفظ  وضعیت تولید را در دستورکار خود قرار داده  لذا در بحث پشتیبانی ها و مانع زدایی از سال گذشته مرکز رفع موانع تولید در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان راه‌اندازی شده که به بررسی و ساماندهی واحدهای تولیدی می پردازد.



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید