رای اعتماد مجلس به وزیر صمت می تواند زمینه ساز تحرک و پویایی اقتصادی و صنعتی شود

نماینده مردم ورزقان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رزومه مناسب وزیر پیشنهادی صمت گفت: بر این اساس رای اعتماد مجلس به وی می تواند زمینه ساز تحرک و پویایی اقتصادی و صنعتی شود.

رای اعتماد مجلس به وزیر صمت می تواند زمینه ساز تحرک و پویایی اقتصادی و صنعتی شود
1400/06/01 | 10:21:03

اللهوردی دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: وزیر پیشنهادی برای وزارت صمت، رزومه مناسبی دارد و جوان است، ضمن اینکه از تجربه و  دانش لازم برای صنعت برخوردار است. 

 

وی اظهار کرد: آقای فاطمی امین قبلا در معاونت برنامه ریزی و  سایر معاونت های وزارت صمت، کار کرده و معاونت اقتصادی مجموعه آستان قدس را مدیریت کرده که اغلب زیرمجموعه های آن تولیدی هستند.

 

وی اضافه کرد: نکته مهم تر در ارتباط با وزیر پیشنهادی برای وزارت صمت این است که وی مورد اعتماد و وثوق رییس جمهوری است. 

 

دهقانی ادامه داد: آقای فاطمی امین با توجه به برنامه های اعلامی اش، مورد اقبال اکثریت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز است و رای می آورد و پیش بینی من این است که در بخش صنعت و معدن و تجارت نیز عملکرد موفقی خواهد داشت.

 

وی گفت: تحلیل من این است که وزیر پیشنهادی صمت در بخش جهش و افزایش تولید نیز موفق خواهد بود و در افزایش تولیدات معادن و همین طور رویکرد شهرستانی نیز نگاه قابل قبولی دارد. 

 

وی افزود: امیدوارم وزیر پیشنهادی صمت، همکاران خوبی برای خود انتخاب و برنامه های اعلامی اش به ویژه در زمینه خوداتکایی به داخل را با قوت تمام عملیاتی کند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی صمت، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در هر دو بعد داخلی و بین المللی دارد که اگر به درستی اجرا کند، با رویکرد دانش بنیان و تقویت مدیریت زنجیره های تامین، دستاوردهای خوبی خواهد داشت. 

 

وی بیان کرد: آقای فاطمی امین در زمینه استفاده از توان مردمی برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی و تنظیم قیمت، آمایش سرزمین در رابطه با توسعه متوازن منطقه ای و رویکردهای داخلی با تکیه بر اولویت های کشور، نیز برنامه های خوبی دارد. 

 

وی ابراز امیدوارمی کرد که مجلس با رای موافق خود به وزیر پیشنهادی صمت و اعتماد به او، موجب تحرک در اقتصاد و صنعت شود.

 

سیدرضا فاطمی امین، وزیر پیشنهادی برای صنعت، معدن و تجارت متولد سال ۱۳۵۳ و دارای مدرک مهندسی الکترونیک، مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی (کارشناسی ارشد) و دکترای تخصصی مدیریت راهبردی دانش (در مرحله اخذ دانشنامه) است.

 

وی تجربیات و سوابق اجرایی مهمی از جمله معاونت برنامه‌ریزی وزارت  صنعت، معدن و تجارت ، معاون برنامه‌ریزی توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن و عضو هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مشاور وزیر و رئیس ستاد تحول صنایع و معادن، مدیر عامل سازمان اقتصادی رضوی و مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده را دارد.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید