مدیر ارزش آفرین تحول

عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش آفرین تحول و توسعه کسب و کار ایران انتخاب شد

مدیر ارزش آفرین تحول
1400/05/25 | 13:15:31

اجلاس سراسری تجلیل از مدیران ارزش آفرین در تحول‌ و‌ توسعه کسب و کار ایران در محل سالن همایش های رایزن با حضور تابش معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار ‌و از معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بعنوان مدیر ارزش آفرین در تحول‌و‌توسعه کسب و‌کار ایران تقدیر شد.

 

معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در فولاد هرمزگان به مقوله ارزش آفرینی در تمام‌حوزه ها توجه ویژه می شود و در حوزه منابع انسانی تلاش شده است با تکریم و توجه به نیازهای مختلف کارکنان اعم از نیازهای علمی و‌آموزشی و توسعه فردی در جهت  افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش پرداخته شود.

 

وی با اشاره به موضوع کیفیت و‌ نقش آن در تحول‌ در کسب‌وکار خاطرنشان کرد: ما در فولاد هرمزگان با کیفیت ترین محصول را تولید می‌کنیم و تختال تولید شده در فولاد هرمزگان در کشور و‌حتی خاورمیانه بی نظیر است.

 

معروفخانی توجه به تفکر سیستمی را از ارکان مهم ارزش آفرینی برشمرد و تاکید کرد : باید تلاش کنیم تفکر سیستمی در شرکت پیاده سازی و تقویت شود.

 

منبع:فارس



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید