فولاد خراسان در راه قزاقستان

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان افزود: برای نخستین بار محصول نهایی مجتمعصادرات نخستین محموله از «فولاد خراسان» به جمهوری قزاقستان فولاد خراسان، شامل ۵۰۰تُن مقاطع فولادی ساختمانی در تیرماه امسال از طریق بندر امیرآباد و از مسیر دریای مازندران به قزاقستان صادر شد.

فولاد خراسان در راه قزاقستان
1400/05/06 | 14:05:14

کسری غفوری گفت:این بسته صادراتی شامل ۵۰۰تُن میلگرد سایز ۱۴و۲۰ است که ظرف روز‌های آینده از این مسیر دریایی به کشور قزاقستان وارد می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در سه ماه نخست سال۱۴۰۰، مجتمع فولاد خراسان موفق شد علی رغم همه دشواری‌های ایجاد شده از سوی ایالات متحده، قریب به ۵۵هزار تُن شمش فولادی و بیش از ۳۳هزار تُن مقاطع ساختمانی به کشور‌های مختلف صادر کند ادامه داد: ایجاد روابط جدید تجاری و بازار‌های جدید برای صادرات از راهبرد‌های مهم شرکت در مسیر تجارت خارجی است و از همین رو صدور نخستین محموله مقاطع سبک ساختمانی به کشور‌های جدید در حوزه آسیای میانه از جمله کشور قزاقستان برای ما حایز اهمیت است.

 

وی افزود: همراهی نهاد‌های مسئول برای گشایش بازار‌های صادراتی به روی تولیدکنندگان فولاد می‌تواند از مصادیق بارز تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» باشد، لذا ایجاد ارزش افزوده، فروش محصول به جای مواد خام و تحصیل ارز صادراتی برای کشور، از پیامد‌های ارزشمند صادرات فولادسازان برای کشور است.

 

سرپرست معاونت فروش فولاد خراسان نیز اظهار داشت: حجم و ارزش صادرات این مجتمع در چهارماه نخست امسال نسبت مدت مشابه سال۱۳۹۹ حدود دو برابر شده است و در حوزه فروش محصولات نهایی هم شرکت توانسته رشد قابل توجهی را به ثبت برساند.

 

حسین بختیاری بازاریابی مناسب، مشتری مداری، خوش نامی و اعتبار محصولات مجتمع فولاد خراسان در بازار‌های هدف صادراتی، به ویژه کشور‌های همسایه را از دلایل توفیق این شرکت در عرصه بازرگانی خارجی برشمرد.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید