افزایش قیمت خودسرانه تولیدی های شن و ماسه

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سلسله گفت: برخی واحدهای تولید شن و ماسه در این شهرستان، نسبت به افزایش خودسرانه قیمت اقدام کرده‌اند که این امر خلاف قانون و ممنوع است.

افزایش قیمت خودسرانه تولیدی های شن و ماسه
1400/04/28 | 11:48:20

عزت طاهرپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به گزارش های مردمی از افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در شهرستان اظهار داشت: متاسفانه برخی واحدها قیمت این مصالح را تا ۲ برابر افزایش داده‌اند که اقدامی خلاف قانون است.

 

طاهرپور با اشاره به اینکه آخرین قیمت مصوب شن و ماسه رودخانه ای و کوهی در سطح لرستان نیمه دوم سال ۹۹ اعلام شده است، ادامه داد: مطابق نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت برای شهرستان سلسله، قیمت هر تن ماسه شسته و شکسته از درب کارخانه حدود ۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت هر تن شن بادامی، نخودی، بیس و ساب بیس نیز ۳۸ هزار و ۷۵۰ تومان بدون احتساب هزینه های  حمل و نقل تعیین شده است. 

 

وی در خصوص مصالح کوهی تصریح کرد: هر تن ماسه شکسته ۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت هر تن شن بادامی، نخودی، بیس و ساب بیس نیز ۴۱ هزار و ۲۵۰ تومان می باشد.

 

سرپرست صنعت، معدن و تجارت سلسله گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه افزایش خودسرانه قیمت از سوی واحدهای تولیدی با مراجعه به اداره صمت اعلام شکایت نمایند تا برخورد قانونی با واحدهای متخلف صورت گیرد.

 

به گفته طاهرپور هم اکنون ۶ واحد تولید شن و ماسه در سلسله وجود دارد و این شهرستان از قطب های تولید مصالح ساختمانی در لرستان به شمار می رود.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید