مجمع‌‌ عمومی عادی سالیانه شرکت مس به صورت آنلاین برگزار می‌شود

مجمع‌‌ عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران روز سه‌شنبه 29 تیرماه 1400 رأس ساعت 14 در محل شرکت ملی صنایع مس ایران به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مجمع‌‌ عمومی عادی سالیانه شرکت مس به صورت آنلاین برگزار می‌شود
1400/04/28 | 10:24:46

به گزارش مس پرس،  بر اساس پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مجمع به صورت محدود و با رعایت 100 درصدی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 
در همین راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اساس تمهیدات شرکت ملی صنایع مس ایران برگزاری مجمع‌ عمومی عادی سالیانه شرکت ملی مس برای سال مالی منتهی به ِ1399/12/30 به ‌صورت مجازی و آنلاین از طریق پرتال اصلی شرکت به نشانی WWW.NICICO.COM و همچنین صفحه رسمی شرکت در آپارات و شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی meseiran@ خواهد بود و صاحبان سهام این شرکت می‌توانند به ‌صورت آنلاین این مجمع را مشاهده کنند.
مطابق ابلاغیه سازمان بورس‌ و اوراق بهادار امکان حضور فیزیکی سهامداران در جلسه مجمع حداکثر برای 15 نفر مقدور است که شامل ارکان مجمع از جمله هیات‌رئیسه، سهامداران عمده، نمایندگان سازمان بورس‌ و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی خواهد بود.
گفتنی است، دستور جلسه مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت ملی مس شامل استماع گزارش عملکرد هیات‌مدیره برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 99، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد حساب‌ها و عملکرد سال مالی مذکور، بررسی و تصویب ترازنامه و سایر صورت‌های مالی مربوط به این سال، تصمیم‌گیری در خصوص سود تقسیمی، انتخاب اعضای هیات مدیره، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی 1400، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی جاری و سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع‌عمومی عادی سالیانه باشد؛ است.



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید