۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات برای احیای ۶۴ واحد صنعتی و معدنی در سیستان و بلوچستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان گفت: ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات برای احیای ۶۴ واحد صنعتی و معدنی از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال گذشته انجام شده است.

۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات برای احیای ۶۴ واحد صنعتی و معدنی در سیستان و بلوچستان
1400/04/01 | 14:46:05

داود شهرکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهارداشت: پارسال از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان برای ۶ هزار و ۸۶۶ نفر شغل ایجاد و افزون‌بر ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و تعداد ۶۴ واحد صنعتی و معدنی احیا شده است.

 

وی ادامه داد: پارسال از طریق مصوبات این کارگروه تعداد ۱۸ واحد صنعتی در داخل شهرک‌های صنعتی و تعداد ۲۹ واحد صنعتی در خارج از شهرک صنعتی و در مجموع تعداد ۴۷ واحد صنعتی احیا شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به احیای واحدهای معدنی در سال گذشته و با بیان اینکه در بخش احیای معادن ۱۷ واحد معدنی فعال و به چرخه تولید بازگشته است تصریح کرد: تمامی تسهیلات حمایت و مانع‌زدایی از تولید پارسال از اعتبارات بخش‌های اشتغال فراگیر، روستایی، عشایری، بندالف بصره ۱۸ ،تسهیلات کرونا، رونق تولید و طرح توسعه سواحل مکران اعطا شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مشکلات طرح‌های متقاضی پارسال بررسی شده‌اند و آن طرح‌هایی که مانده‌اند مربوط به سال‌های اخیر نبوده است اظهارداشت: یکی از مهمترین موفقیت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان حمایت‌های استاندار و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های نظارتی استان بوده است.

شهرکی ادامه داد: به جهت بررسی دقیق مشکلات واحدهای تولیدی متقاضی بخش عارضه‌یابی واحدهای تولیدی ایجاد شده که اعضا آن متشکل از اساتید دانشگاهی بوده که به واحدهای تولیدی مشاوره می‌دهند و خیلی از مشکلات واحدهای تولیدی نیز در این بخش رفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از بخش تولید سیستان و بلوچستان پارسال مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای استان به جهت رفع مشکلات آنی واحد ایجاد شده است.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید