احیاء معادن راکد در استان خراسان رضوی

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹ حدود ۱۰۰ معدن در استان تولید‎شان از صفر افزایش داشته است و از حالت غیر فعال به حالت نیمه فعال یا فعال درآمدند.

احیاء معادن راکد در استان خراسان رضوی
1400/03/17 | 09:18:29

محمدرضا افشین در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص احیاء معادن راکد در استان طی سال گذشته اظهار کرد: در خراسان رضوی ۹۵۰ پروانه بهره برداری معادن وجود دارد. در سال گذشته تعداد پروانه بهره برداری فعال و نیمه فعال در استان حدود ۵۰۰ عدد بوده است.

 

وی درباره وضعیت فعالیت معادن در خراسان رضوی در سال ۹۸ افزود:  همچنین در سال ۹۸ تعداد پروانه بهره‌برداری معادن فعال و نیمه فعال در استان حدود ۳۴۰ بوده است.

 

رئیس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ حدود ۱۰۰ معدن در استان تولید‎شان از صفر افزایش داشته است و از حالت غیر فعال به حالت نیمه فعال یا فعال درآمدند.

 

وی افزود: تعداد معادن فعال در سال ۹۹ رشد داشته است. در سال گذشته نسبت به سال ۹۸  افزایش معادن فعال حدود ۱۶۰ واحد بوده است.

 

افشین در رابطه با اشتغال‌زایی این ۹۵۰ پروانه بهره برداری معدنی در استان خاطرنشان کرد: این تعداد پروانه بهره بردای معادن در خراسان رضوی موجب اشتغالزایی مستقیم برای ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر شده است.



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید