فعالیت دوباره واحد معدنی سنگ آهن چاه بیگی نی‌ریز

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در راستای فعال سازی واحدهای تولیدی راکد، واحد معدنی سنگ آهن چاه بیگی نی‌ریز که غیرفعال بود، به چرخه تولید بازگشت.

فعالیت دوباره واحد معدنی سنگ آهن چاه بیگی نی‌ریز
1400/02/21 | 14:49:49

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس سه‌شنبه در مطلبی از قول خادم حمزه افزود: با راه اندازی مجدد این واحد معدنی با اعطای تسهیلات حمایتی حوزه تولید به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال، زمینه اشتغال ۱۹ نفر فراهم شد و ظرفیت این واحد، ۱۷ هزار و ۶۰۰ تن افزایش یافت.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با تاکید بر اهتمام مسئولان استان در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در موضوع شعارهای سال، گفت: این نامگذاری‌ها، گویای اهمیت مقوله تولید و ترسیم کننده خط مش کلان کشوراست.

حمزه گفت: نامگذاری سال‌های اخیر با عنوان تولید، گویای آن است که راه‌حل رفع مشکلات مردم و رسیدن به توسعه در حمایت از تولید است.

این مقام مسئول اظهار داشت: کشور تنها با افزایش رشد اقتصادی به توسعه خواهد رسید و دشمن نیز در این سال ها از همین موضوع واهمه داشته و تمام تلاش خود را به کار بسته تا رشد اقتصادی در ایران تحقق نیابد.

حمزه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت: ضرورت دارد همه قوا با تغییر نگرش و اصلاح قوانین و مقررات اخلال‌کننده در تولید، محیط کسب وکار را به گونه ای فراهم کنند که این امر محقق شود والبته یکی از راهکارها راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد و استفاده مطلوب از سرمایه های ساکن است.

شهرستان نی‌ریز در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شرق شیراز واقع است.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید