مدرس خیابانی بااصناف همدل است

رییس اتاق اصناف تهران معتقد است مدرس خیابانی (سرپرست وزارت صمت) تسلط کاملی به اصناف داشته و درد آنها را می‌شناسد

مدرس خیابانی بااصناف همدل است
1399/02/24 | 12:00:06

«قاسم نوده فراهانی» با اشاره به عملکرد سرپرست فعلی وزارت صنعت به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: مدرس خیابانی سال‌ها در سمت معاونت وزیر بازرگانی مشغول به فعالیت بوده و تسلط کاملی به اصناف دارد؛ ارتباط نزدیک او با اصناف و اتحادیه‌ها در این سال‌ها باعث شده که او درد آنها را از نزدیک شناخته و برای رفع مشکلاتشان از جان و دل مایه بگذارد.

وی ادامه داد: او در مدت ۱۱ ماه فعالیت خود، پای اصناف را به جلساتی باز کرد که پیشتر اجازه حضور در این جلسات را نداشتند و همدلانه پای صحبت‌ها و خواسته‌های آنها نشست.

رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به مشورت‌گیری مدرس خیابانی از اصناف بیان کرد: ایشان اصناف را بازوی انقلاب می‌داند و در این مدت اگر تصمیمی قرار بود درباره اصناف گرفته شود، حتما از اعضای این صنف مشورت گرفته و تا حد توان مشورت‌ها را عملیاتی می‌کرد.

فراهانی ضمن اعلام حمایت اصناف از سرپرستی مدرس خیابانی اظهار کرد: در زمانه‌ای که کمتر کسی به فکر اصناف و مشکلات آنهاست و هرکس بر اساس منافع شخصی خود به جای حل مشکل، مسائلی برای اصناف ایجاد می‌کند، مدرس خیابانی اصناف را سرلوحه برنامه‌هایش قرار داد و کمک کرد سرپا بمانند.

وی اظهار امیدواری کرد تا برنامه‌هایی که او در دوران قائم مقامی وزارت صنعت آغاز کرده ادامه‌دار باشد و گفت: در صورت انتخاب ایشان به عنوان وزیر صنعت، می‌توانیم به ادامه‌دار بودن فعالیت‌هایشان در حوزه اصناف دلگرم باشیم.

، عصر روز دوشنبه رییس جمهوری با صدور حکمی «حسین مدرس خیابانی» - قائم مقام پیشین وزارت صنعت- را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

منبع:ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید