تجهیز ایمنی معادن زغال سنگ نوعی سرمایه گذاری

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان ایمنی در معادن را اساسی ترین اصل معدنکاری اعلام کرد و گفت: این شرکت با تمامی توان و برنامه‌ریزی، آمادگی لازم درخصوص ارتقای ایمنی معادن زغال‌سنگ استان را دارد و اقدامات لازم در این زمینه اجرا می‌شود.

تجهیز ایمنی معادن زغال سنگ نوعی سرمایه گذاری
1399/11/21 | 09:29:36

باقر نیک‌طبع عصر دوشنبه در جریان بازدید از کارگاه های استخراج و طرح های توسعه ای معدن هشونی زیرمجموعه شرکت معادن زغال سنگ کرمان افزود: هزینه در جهت تجهیز ایمنی معادن زغال سنگ نوعی سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به اجرای اقدامات پیشگیرانه و تخصیص اعتبارات در خصوص ارتقای ایمنی کارگران اظهار داشت: کارگران بزرگترین سرمایه هر مجموعه‌ای به‌ویژه شرکت معادن زغال سنگ کرمان هستند.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان گفت: به صورت قاطع پیگیر رفع مشکلات کارگران سخت کوش این معادن خواهیم بود که با خیالی آسوده‌تر برنامه مدون جهش تولید و توسعه منطقه با بهره برداری از معادن زغال سنگ استان عملیاتی شود.

نیک طبع در ادامه این بازدید ضمن حضور در دفتر مدیر معدن هشونی ،  گزارشی از عملکرد چند ماه گذشته را ارائه کرد و همچنین شورای کارگران معدن هشونی در پایان از زحمات و توجهات مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان با اهدای لوح، قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت معادن زغال سنگ کرمان در راستای اهداف و برنامه های ایام الله دهه فجر از کارگاه های استخراج و طرح های توسعه ای معدن هشونی بازدید کرد. نیک طبع در این بازدید که از صبح تا عصر امروز انجام شد، ضمن سرکشی از کارگاه های استخراج زغالسنگ معدن هشونی از نزدیک با کارگران بخش استخراج دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید