سه طرح اقتصادی در دشتی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه مبارک فجر روز دوشنبه در آیینی سه طرح اقتصادی در دشتی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

سه طرح اقتصادی در دشتی استان بوشهر به بهره‌برداری رسید
1399/11/20 | 14:10:11

فرماندار دشتی در این آیین گفت: این طرح‌ها شامل کارخانه‌های تولید زغال از ضایعات سلولزی، آسفالت و صنایع آلومینیوم است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی خورموج اجرا شده‌است.

 

عبدالله نادری افزود: با راه‌اندازی این سه طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۹۲ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۲۳ نفر به صورت مستقیم فراهم شده‌است.

 

وی به طرح‌های اقتصادی در دست اجرا در دشتی اشاره کرد و افزود: هم اکنون سه طرح بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال این شهرستان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال یکهزار نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

 

نادری اظهار داشت: کارخانه کربنات کلسیم با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال یکی از طرح‌های در دست اجرای دشتی است که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی اضافه کرد: کارخانه آهک آهیدراته با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی نیز در دست اجراست و ساخت کارخانه فروسیلیس نیز با سرمایه‌گذاری سه هزارو ۵۰۰ میلیارد ریالی بزودی در شهرک صنعتی خورموج  آغاز می‌شود.

 

فرماندار دشتی تاکید کرد: زمینه برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی در دشتی آماده‌است و آینده روشنی برای اشتغال زایی و رونق تولید در این شهرستان فراهم شده‌است.
منبع: ایرنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید