اعتراض روستائیان بهاباد در رابطه با اکتشاف معدن آهن

نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه توسعه این شهرستان در رابطه با اکتشاف معدن آهن روستای همیجان و اعتراض روستائیان گفت : اکتشاف و بهره برداری از معدن آهن در این روستا باید با رضایت مردم حاصل شود و حقوق آنها ذره ای پایمال نگردد .

اعتراض روستائیان بهاباد در رابطه با اکتشاف معدن آهن
1399/11/07 | 09:02:01

به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد ، محمد رضا صباغیان روز دوشنبه در این نشست در خصوص پرداخت ۲ درصد عوارض توسط معادن منطقه اظهار داشت : پیگیری هایی صورت گرفته تا این میزان عوارض معادن برای شهرستان بهاباد درنظر گرفته شود.

 

وی در رابطه با راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان حکیم بهابادی هم گفت : مجوز سی تی اسکن بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد دریافت شده است و به محض جانمایی به بهره برداری میرسد .

 

نماینده حوزه مهریز درادامه این نشست ازتخصیص حوزه آزمون سراسری برای شهرستان بهاباد درسال آینده خبرداد و گفت : برای برگزای آزمون سراسری. و کنکور دانشگاه ها دربهاباد درحال پیگیری هستیم و چندین نشست با مسئولین مربوطه برگزارشده تا ان شاالله شاهد برگزاری آزمون سراسری دراین شهرستان باشیم .

 

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: درحوزه راه، معدن، بهداشت و درمان تقریبا مصوبات عملی شده است.

 

وی در زمینه راه بهاباد به بافق هم گفت: زیر ساخت فاز سوم راه از بافق تا سه راهی سه چاهون درحال انجام است و پیمانکار در زمینه راه بهاباد به نایبند فعال است.

 

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.
منبع: ایرنا

 



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید