تولید مجموعه کامل سیستم‌های هیدرولیکی ترمز ماشین آلات سنگین

یک شرکت دانش بنیان برای نخستین بار با تکیه بر توان داخلی موفق به دستیابی به دانش فنی، بومی‌سازی و تولید مجموعه کامل سیستم‌های هیدرولیکی ترمز ماشین آلات سنگین در کشور، مطابق با استانداردهای روز دنیا شد.

تولید مجموعه کامل سیستم‌های هیدرولیکی ترمز ماشین آلات سنگین
1399/11/04 | 09:51:43

«ایمان علیزاده» مدیرعامل این شرکت دانش بنیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه وآموزش درخصوص این محصول دانش بنیان افزود: این شرکت در حال توسعه، تولید و تکمیل مجموعه کامل سیستم های هیدرولیکی ترمز ماشین آلات سنگین و خطوط فرآوری وتولید مواد معدنی است. 

 

علیزاده گفت: این شرکت به صورت متمرکز در زمینه سیستم های هیدرولیکی ترمز و قسمت باری ماشین آلات سنگین معدنی فعالیت می کند تا بتواند طیف گسترده ای از برندهای وارداتی این محصول را تحت پوشش قرار دهد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر این شرکت دانش بنیان موفق شده این محصول حساس و فوق ایمنی را تولید کند. این محصول اکنون بر روی تراک های TEREX  ۱۰۰ ( ماشین آلات سنگین معدن)  نصب  و در تراک های معدن یک و سه شرکت صنعتی و معدنی گل گهر راه اندازی شده است.

 

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان یادآور شد: طراحی، ساخت و انجام موفق تست های آزمایشگاهی و عملیاتی این محصول به صورت کاملا تخصصی  توسط متخصصان شرکت با دقت بالا انجام  شده است. 

 

علیزاده گفت: عملکرد تا فشار کاری ۲۴۱ بار، مهندسی معکوس بر طبق تکنولوژی شرکت Carlisle آمریکا، کیفیت بالا و هم تراز با نمونه آمریکایی برای سری های  ۲۱۰۱-۲۱۰۶، امکان سرویس دهی آسان و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، مقرون به صرفه نسبت به نمونه های آمریکایی و نیز گارانتی معتبر و ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت از ویژگی های این محصول دانش بنیان است. 

 

وی تاکید کرد: این محصول قابل رقابت با شرکت های مطرح دنیا است. مجموعه سیستم هیدرولیکی ترمز این شرکت مقرون به صرفه ترین و بالاترین کیفیت موجود را در بازار داخلی کشور در مقایسه با نمونه های خارجی دارد.

 

این فناور با اشاره به اینکه این محصول پیش از این کاملا وارداتی بوده و نمونه داخلی ندارد، افزود: به دلیل وجود تحریم ها واردات این محصول مشکل شد و قیمت بالای آن نیز باعث شده این محصول داخلی  اهمیت ویژه ای در صنایع مختلف پیدا کند.

 

علیزاده تصریح کرد: مهمترین دستاورد این شرکت در این محصول دانش بنیان دست یابی به دانش فنی، سیستم های هیدرولیکی است. این سیستم در صنایع دیگر نیز کاربرد دارد. بنابراین قابلیت تغییر و اجرا روی ماشین آلات سنگین دیگر صنایع از قبیل راهداری را دارد. 

 

وی گفت: سیستم هیدرولیکی ماشین آلات سنگین یک مجموعه پیچیده است، هر کدام از بخش های آن نیاز به دانش فنی مجزا دارد و در مجموع تولید کل این مجموعه سخت بوده و برای اولین بار توسط افراد متخصص این شرکت دانش بنیان در کشور تولید شده است.



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید