انتخاب ایمان عتیقی به عنوان مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر

هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و از خدمات جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق تقدیر کرد.

انتخاب ایمان عتیقی به عنوان مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر
1399/10/27 | 15:53:56

به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر، هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و از خدمات جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق تقدیر کرد.

 

در پی این تغییر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گل گهر روز گذشته(24 دی ماه) در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور مهندس جعفری معاون وزیر و رییس هیات‌عامل ایمیدرو، اعضای هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر و نماینده سهامداران در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد، از خدمات مهندس جمشید ملارحمان تقدیر به‌عمل آمد و مهندس ایمان عتیقی رسما به‌عنوان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر معرفی شد.

 

بنابراین گزارش، عتیقی چندین سال سابقه ی فعالیت در قسمت‌های مختلف مدیریتی این شرکت را در کارنامه‌ی خود دارد که مهم‌ترین آن عضویت در هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر، معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع گل‌گهر است.

 

وی همچنین عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌های جهان فولاد، گهرروش، هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر، معاون پشتیبانی مجتمع گل‌گهر، مدیر رفاه و خدمات اجتماعی شرکت گل‌گهر و رییس نظارت بر تولید و فروش شرکت گل‌گهر را در پیشینه‌ی کاری‌ خود دارد.
منبع: ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید