کلیات طرح اصلاح قانون معادن در کمیسیون صنایع تصویب شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون معادن در جلسه این کمیسیون خبر داد.

کلیات طرح اصلاح قانون معادن در کمیسیون صنایع تصویب شد
1399/10/10 | 09:41:53

حجت‌الله فیروزی، با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع، گفت: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور در دستورکار جلسه امروز این کمیسیون بود که توسط کمیته معادن کمیسیون به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بخش معدن، تعیین تکلیف معادن ثبت شده و دارای پروانه اما غیر فعال و موارد دیگر طراحی و ارائه شده است.

وی افزود: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون معادن کشور پس از بررسی و شنیدن صحبت‌های موافقان و مخالفان به رای گذاشته شد و در نهایت به تصویب رسید. پس از ورود به جزئیات طرح مذکور و بحث و بررسی موادی از آن نیز به تصویب رسید.

نماینده مردم فسا در مجلس ادامه داد: دستور کار دیگر کمیسیون صنایع استماع گزارش مدیر عامل مخابرات ایران در خصوص عملکرد و برنامه‌های آن بود؛ وی در این گزارش به مشکلات و چالش‌های مجموعه تحت مدیریت خود نظیر فرسودگی تجهیزات، عدم تکافوی درآمدها به نسبت هزینه‌ها و بر لزوم اصلاح بخشی از مقررات مربوطه به مخابرات تاکید کرد و راه نجات این شرکت را در اصلاح بخشی از قوانین می‌دانست و معتقد بود در صورت عدم اصلاح قوانین مربوطه شرکت زیان ده خواهد بود.

فیروزی یادآور شد: نمایندگان پس از استماع گزارش مدیر عامل مخابرات ایران موضوعات مختلفی را نیز در خصوص مشکلات خطوط تلفن ثابت و همراه، عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت در برخی از مناطق کشور به ویژه در روستاها و همچنین ضرورت تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و کارگزاران روستایی مطرح کردند.
منبع: ایسنا



شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

رویش باورها در دل کویر

شرکت فناوران طیف صنعت کویر

طراحی و ساخت سیستم مکانیزاسیون جا به جایی مواد و اجسام

شرکت معدنی آهن آجین (آجیمکو)

گروه آجین متشکل از شرکت معدنی آهن آجین، شرکت معدنی مهر آجین، ...

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

چادرملو، نماد توسعه پایدار - پیشگام در تکمیل زنجیره تولید